کمپانی Bethesda پیش بینی کرد نسخه بتا بازی Fallout 76 در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. اما ما و تمامی طرفداران این بازی اطلاعاتی در خصوص اینکه چه پیش می آید و تا چه مدت این بتا ادامه پیدا می کند در دست نداریم.

Pete Hines مدیر بازاریابی کمپانی Bethesda در توییتر رسمی خود اعلام کرد: ما به زودی اطلاعات دقیق تری در اختیار بازیکنان قرار خواهیم داد. امیدواریم این موضوع به زودی و در همین هفته اتفاق بیفتد.

پیش سفارش بازی Fallout 76 تنها راه برای دست یابی به نسخه بتا است. بتا در ماه اکتبر آغاز می شود و این موضوع برای پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 اجرا می شود. نکته جالب اینکه وب سایت Fallout 76 اعلام می کند که نسخه بتا، بازی کامل را شامل خواهد شد.

نکته بالا به این دلیل حائز اهمیت می باشد که نسخه بتا در بازی های دیگر تنها تکه ای از محصول نهایی به نمایش در می آید از همین رو می توان از نسخه بتا این عنوان به خوبی یاد کرد. یکی دیگر از اخبار خوب این است که تمام پیشرفت های شما در بتا Fallout 76 به جلو حرکت خواهد کرد.

تاریخ انتشار بازی Fallout 76

بازی Fallout 76 در تاریخ 23 آبان 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. در پلتفرم PC، این بازی تنها از طریق launcher کمپانی Bethesda امکان پذیر می باشد نه از طریق Steam.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Fallout 76 با سایت crocogame همراه باشید. همه طرفداران و بازیکنان بی صبرانه برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این بازی بی صبرانه مشتاق می باشند و کمپانی بتسدا نیز برای جلب رضایت هواداران خود در زمینه بهبود بازی پیش می رود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout 76 به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =