هر سال، سری WWE 2K دارای یک لیست فوق العاده بزرگ است و امسال هم هیچ تفاوتی نخواهد داشت. قبل از جدیدترین آگهی، بیش از 140 شخصیت قابل پخش در بازی WWE 2K19 وجود دارد. اکنون یک دسته جدید از افسانه ها منتشر شده است.

سوپر استارهای Smackdown ،Rusev و Lana بار دیگر میزبان بازی 2K خواهند بود و آنها به جمع Cesaro و Sheamus پیوستند.

در طول عرضه، برخی از نام های بزرگ از گذشته نشان داده شده است. از جمله آنها می توان به Ted DiBiase، Mr. Perfect، Big Boss Man و … اشاره کرد. در مجموع بیش از 180 بازی در حال حاضر قابل پخش می باشد. مجموعه حال حاضر یکی از بزرگترین فهرست های این سری به حساب می آید.

بازی امسال ویژگی بازگشت به حالت Showcase را دارد و شما در آن می توانید به وسیله این بازی در نقش یک ستاره فوق حرفه ای بدرخشید. در این زمان، Daniel Bryan یک بازیکن برجسته محسوب می شود.

شما در ابتدا بازی در اولین مسابقه WWE در برابر John Cena آغاز به کار خواهید کرد. در این زمان، Bryan با لقب Bryan Danielson ظاهر می شود. در آن هنگام، شما سفر خود را برای تبدیل شدن به قهرمان WWE آغاز می کنید.

نسخه Deluxe بازی WWE 2K19 در تاریخ 13 مهر 97 بر روی کنسول های ps4 و xbox1 می آید و پس از آن بر روی کنسول nintendo switch وارد خواهد شد.

سخنگوی 2K گفت: بازی WWE 2K19 برای کنسول Nintendo Switch وجود نخواهد داشت. 2K قصد دارد بهترین تجربه ممکن را برای طرفداران خود فراهم سازد همچنین برای بهتر بودن سری بازی هایمان بهتر است آنها بر روی پلتفرم های بیشتری وارد شوند.

تاریخ انتشار بازی WWE 2K19

بازی WWE 2K19 در تاریخ 17 مهر 97 در دسترس کاربران خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره بازی  WWE 2K19 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی WWE 2K19 به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =