کمپانی گوگل با استفاده از کنسول Stadia رویداد خود را نشان می دهد. این کمپانی با منابع انحصاری خود مسلما فروش خوبی را آغاز خواهد کرد. گوگل قول داده است که جزئیات بیشتری را به زودی منتشر نماید. بزرگترین سوالاتی که برای مشتاقان این کنسول پیش می آید تاریخ انتشار، عنوان بازی های قابل اجرا و اطلاعات می باشد. این کمپانی هم اکنون تمام تلاش خود را برای پاسخ دادن به این مشکلات فراهم آورد.

احتمال بالایی وجود دارد که در کنفرانس E3 2019 تاریخ انتشار و جزئیات دقیق این کنسول فاش شود. البته تاریخ برنامه گوگل در این رویداد مشخص نشده و ممکن است این کمپانی دیر تر شرکت کند تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد.

کنسول Stadia تنها یک سیستم stream برای بازی است یعنی این می تواند از طریق مرورگر شما به آسانی به عنوان تلویزیون با محفظه از این طریق اجرا شود. گوگل قصد دارد یک کنترلر اختصاصی برای دستگاه بهینه سازی شده را به فروش برساند، اما در غیر اینصورت کنترل کننده های استاندارد فقط کار خواهند کرد. با اینکه دستگاه توانایی قابل توجهی دارد ولی قیمت آن هم اکنون یک راز به حساب می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره کنسول Stadia به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + بیست =