در جریان رویداد E3 2018، بازی Rage 2 کمپانی Bethesda جز یکی از بهترین عناوین بازی ها به شمار می رفت. یک بازی اول شخص که با همکاری id Software و Avalanche Studios در حال ساخت است. در جریان رویداد QuakeCon 2018، سازندگان این بازی اقدام به ارائه یک تریلر از گیم پلی بازی نمودند که در جریان آن داستان بازی، مبارزات در داخل ماشین ‌ها و تعدادی ویژگی دیگر این بازی نیز دیده می‌ شود.

بازی Rage در سال 2011 توسط توسعه دهندگان id Software روانه بازار گردید. تمرکز سازندگان بازی مقابله با خطرات پیش رو بود. شما در بازی باید با راهزنان و جناح های خطرناک رو به رو شویدتا بتوانید در بازی بمانید. اما مدت کوتاهی پس از انتشار بازی متوجه شدیم بازی تمام انتظارات را برآورده نمی سازد.

مدت کوتاهی قبل از نمایشگاه E3 2018 کمپانی Bethesda و id Software برنامه های خود را برای ساخت سری بعد بازی Rage (که یک بازی پر جنب و جوش با جلوه های بصری فراوان در مقایسه با نسخه پیشین بود) ارائه دادند. بازی Rage 2 سی سال پس از وقایع بازی اول جریان دارد. در بازی سبک متفاوتی از گیم پلی نسبت به بازی پیشین را مشاهده خواهید کرد.

Tim Willits می گوید بازیکنان به طور حتم با Rage 2 غافلگیر خواهند شد و ما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا تمام نواقص نسخه پیشین را برطرف سازیم. یکی از نکات قابل توجه در بازی حالت جهان باز بودن آن می باشد. شما می توانید به تمام نقاط در زمین بازی بروید و به انجام مسئولیت های خود بپردازید.

Tim Willits در ادامه بیان می کند همکاری با تیم Avalanche و به کارگیری موتور Avalanche’s Apex در بازی لحظات تکرار نشدنی برای شما فراهم خواهد کرد. در بازی سناریوی خطی کمتر به چشم می خورد و داستان بازی بیشتر به صورت باز جریان دارد. شما قادرید آزادانه در سرزمین بازی به حرکت در آیید و به مبارزه با دشمنان بپردازید.

در بازی Rage 2 وسایل نقلیه و کاراکتر های بیشتری وجود خواهند داشت. جهان باز بودن بیشتر این بازی نسبت به نسخه پیشین باعث می شود بازیکنان ارتباط بیشتری با فضای بازی برقرار نمایند. یک نکته بسیار مهم این است که بازی Rage 2 کاملا مستقل از نسخه قبلی خود جریان دارد.

سبک بازی Rage 2 مشابه فیلم Mad Max: Fury Road می باشد. بسیاری از تکنولوژی های فیلم Mad Max: Fury Road در بازی پیاده شده و توسعه دهندگان تمام تلاش خود را برای برای ایجاد جنگل ها، باتلاق ها و انواع پوشش گیاهی به کار گرفته اند. وجود Biome های مختلف در بازی باعث گردیده با محیط های زیست متفاوتی رو به رو شویم.

وجود محیط های زیست متفاوت از جنگل‌ های سرسبز گرفته تا محیط‌ های بیابانی، رنگ و لعاب بهتری به بازی می بخشد که به طور حتم باب میل بازیکنان هم خواهد بود.

شما در بازی باید با شخصیت های کلیدی ارتباط برقرار نمایید و با انجام مسئولیت های مختلف در بازی به پیشرفت های شایانی در بازی دست یابید. هیچ مسیر طلایی در بازی وجود ندارد ولی شما باید با امکاناتی که در بازی کسب می نمایید به مبارزه بپردازید.

با کمک مجموعه‌ای از سلاح‌های قابل ارتقا، این توانایی را دارید که از تفنگ‌های خود، بیشتر از محدودیت مکانیکی‌ شان استفاده کنید.

برای کنترل بازی باید با گروه های وحشی به جنگ بپردازید. بازی مملو از هیولا های تشنه به خون خواهد بود.

بازی Rage 2 در شرایطی جریان دارد که 80% زمین نابود گشته و گروه های خشن و بی رحم آزادانه به خشونت می پردازند. در چنین شرایطی گروه ‌های مختلفی تشکیل شده‌ که هرکدام قصد دارند در این جهان آخرالزمانی فرمانروایی نمایند و قدرت را به دست گیرند.

بازی Rage 2 در بهار سال 2019 برای پلتفرم‌های xbox1 ،ps4 و pc در دسترس قرار خواهد گرفت.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 15 =