بازی Destiny 2 Forsaken’s Last Wish مُد سخت دریافت نمی کند. کمپانی Bungie اعلام کرد Last Wish در Forsaken حالت سختی ندارد. پس از راه اندازی مجدد Destiny Raid چندین حالت Prestige می آمد که همه چیز را سخت تر می کرد.

کمپانی Bungie در یک وبلاگ نوشت: “ما می خواستیم یک تجربه جدید ایجاد کنیم که اشکال واقعی هر روش را از روز اول ارائه می داد و برخی از پاداش های چشمگیر به هر کس که موفق می شود تعلق می گیرد”.

این موضوع با تصمیم Bungie برای تبدیل نشانگر Iron Banner با «an arms race» همخوانی بیشتری دارد. این مسئله باعث می شود حالت ها، چالش برانگیزتر شوند و قدرت کاراکترها نسبت به قبل قوی تر شود. این موضوع بدین معنا است که به روز رسانی Raid برای Forsaken انجام می شود.

در همان پست، کمپانی Bungie لایحه جدید Raid برای Black Armory که در ماه December (آذر) به نمایش گذاشت. به زودی اطلاعات بیشتری درباره به روز رسانی بازی Destiny 2 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

کمپانی Bungie در مهر ماه، دو به روز رسانی برای بازی Destiny 2 در نظر گرفته است. اولین به روز رسانی با نام Festival of the Lost آغاز می شود. (یک رویداد ویژه که ما خیلی از آن اطلاعی نداریم). دومین به روز رسانی نیز تاریخ October 30 (هشت آبان) به نام Exotic hand cannon Malfeasance در دسترس قرار می گیرد.

کمپانی سازنده برای گسترش بازی خود تلاش های بسیاری به عمل می آورد و اینگونه خدمات به صورت مداوم جریان خواهد داشت.

بازی Destiny 2: Forsaken’s Last Wish هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Destiny 2 Forsaken’s Last Wish با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny 2 Forsaken’s Last Wish برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =