به تازگی تیم سازنده بازی Destiny 2 حالتی جدید و مهیج برای این بازی معرفی کرده که تحت عنوان Breakthrough می باشد و می‌ تواند به خوبی کاربران را درگیر خود نماید. بازیکنان قادرند از تاریخ 25 سپتامبر به این حالت دسترسی پیدا کنند.

از زمان انتشار رسمی بازی Destiny 2 تا حالا، تیم سازنده آن (استودیو Bungie) با انتشار به ‌روز رسانی‌ های مختلف و محتویات متفاوت، به‌ خوبی از این عنوان پشتیبانی کرده و در گذر زمان محتویات بازی را بهبود بخشیده اند. در زمان‌ های مختلف رویداد هایی برای بازی منتشر می ‌شود که می ‌تواند حس و حالی جدید را به گیم‌ پلی بازی اضافه کند.

کمی از حالت Breakthrough 

Breakthrough یک حالت چند نفره می باشد. در حالت Breakthrough، یک منطقه در نقشه بازی وجود خواهد داشت که هر تیم وظیفه دارد آن را فتح کند و در اختیار خود بگیرد. همچنین هرتیم از یک Breaker برخوردار خواهد بود که باید سریعا بعد از فتح منطقه، این Breaker را در آن مکان پیاده ‌سازی کند.

از طرفی تیمی که در مقابل حریف خود مغلوب شده، می تواند مجددا به بازی بازگردد و با تصرف این مکان،Breaker  خود را برای شروع کار آماده کند. وظیفه بعدی آن ‌ها از دسترس خارج کردنVault  تیم حریف خواهد بود که هر تیمی این کار را انجام دهد، در بازی برنده خواهد شد. این حالت در طول سه مرحله مختلف برگزار خواهد شد و تیمی که در نهایت بتواند نسبت به تیم مقابل مراحل بیشتری را با پیروزی به پایان برساند، برنده نهایی در بازی می شود.

کاربران می توانند این حالت را در نقشه‌ های Equinox ،Firebase Echo ،Citadel و Convergence تجربه نمایند. همچنین کاربران کنسول ps4 قادر خواهند بود علاوه بر نقشه های فوق، در نقشه‌ی Gambler’s Ruin نیز بازی کنند. از تاریخ عرضه این حالت تا روز 10 مهر ماه (2 اکتبر) این حالت به صورت آزمایشی فعال می گردد و بعد از آن با تمام امکانات و ویژگی ها قابل بازی خواهد بود.

کمپانی Bungie با به روز رسانی های متنوع و مداوم از جمله ارتقا در کیفیت بازی و نمایش سلاح های متنوع سعی در بهبود هرچه بیشتر بازی دارد.

تاریخ انتشار حالت Breakthrough

حالت Breakthrough از تاریخ 3 مهر ماه سال 1397 (25 سپتامبر) به طور رسمی در اختیار کاربران پلتفرم ‌های pc ،ps4 و xbox1 قرار خواهد گرفت.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =