کلیه مقاله از طرف استودیو سانتا مونیکا (سازنده بازی God of War) به صورت اول شخص، نقل قول خواهد شد.

ما در استودیو سانتا مونیکا از طریق بازخورد مثبت بازیکنان درخشیدیم. ما می خواهیم از همه برای عشق و پشتیبانی که به ما نثار کردند بسیار تشکر کنیم. در حالی که شما مشغول لذت بردن از بازی بودید، ما برای حالت عکاسی جدید، سخت تلاش می کردیم. با Patch 1.20، می توانید بر روی صندلی کارگردان نشسته و از طریق لنز دوربین، بازی God of War را تجربه کنید. فقط کافیه به اینترنت متصل شوید و بازی را به روز رسانی کنید.

ما برای بازی God of War امیدوار بودیم که یک نمایش فنی و هنری را به بازیکنان نشان دهیم. پس، اضافه کردن حالت عکاسی به این بازی یک ضرورت به حساب می آید. عکس شماره 1 کیفیت عکاسی در این حالت را نشان می دهد.

بازی God of War
عکس شماره 1: حالت و کیفیت عکس

به دنبال علایق بازیکنان، تصمیم های زیادی برای ساخت این حالت در بازی God of War گرفتیم. ما به دنبال ساخت حالت عکاسی، با گزینه های زیاد و هیجان انگیز بودیم تا آن را به دست شما برسانیم. شما هم اکنون می توانید به صفحه منو رفته و گزینه Touch Pad Quick Access را فعال کنید و از این حالت هیجان انگیز لذت ببرید.

برای کنترل دوربین، از آنالوگ های چپ و راست برای حرکت در اطراف صحنه استفاده کنید. همچنین از دکمه های R2 و L2 برای عکاسی در حالت پایین و بالا بهره ببرید. البته با کلیک روی مربع، می توانید دوربین را به موقعیت اصلی خود منتقل کنید.

5 نوار در منوی عکاسی وجود دارد، تا به عکس های شما جلوه ای خاص ببخشد.

  • دوربین: تنظیم میدان دید، طول کانونی، و حرکت دوربین.
  • دیافراگم: عمق میدان، فاصله فوکوس و F-Stop را تنظیم می کند.
  • فیلترها: تنظیم کردن رگه های فیلم، نوردهی، فیلتر و تنظیم شدت Intensity.
  • حاشیه ها: یک عکس ایجاد کنید و شدت و انحراف آن را تنظیم کنید. این قسمت شامل تنوع حاشیه های رسمی بازی God of War است.
  • شخصیت ها: شخصیت های قابل دید مانند: Kratos ،Atreus و تمام شخصیت های دیگر در صحنه را تغییر دهید. این قسمت را برای تغییر صورت کاراکترها اضافه کرده ایم.

خوب، پس منتظر چه چیزی هستید؟

تیم سازنده به شدت مشتاق است عکس های شگفت انگیزی که در طول بازی می گیرید را ببیند. با اضافه کردن Patch 1.20 و منوهای بیشتر، سعی در نشان دادن خشم و غضب بازیکنان در بازی God of War، به سراسر مردم جهان داشتیم.

اما صبر کنید، ما یکی دیگر از ویژگی های جدید را نیز منتشر کرده ایم. استیکرهای God of War برای دستگاه های تلفن همراه به بازار آمده. برچسب ایموجی God of War هم اکنون به صورت رایگان در App برای iphone وipad قابل استفاده می باشد. البته نگران نباشید، به زودی وارد اندروید نیز خواهد شد.

از طرف همه دوستان در استودیو سانتا مونیکا، برای حمایت از بازی God of War از شما سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =