بازی Stormdivers یک بازی جدید با سبک Battle Royale می باشد که توسط استودیوی Housemarque در حال توسعه است. در طی نمایشگاه Gamescom 2018 این استودیو اطلاعات کمی در مورد بازی Stormdivers ارائه نمود.

بازی Stormdivers یک اثر سوم شخص علمی تخیلی است و در آینده ای نه چندان دور عرضه خواهد شد.

در بازی شما به عنوان سربازانی می باشید که باید برای زنده ماندن در جزیره بازی با استفاده از تکنولوژی خاص و مهارت های مبارزه ای خود به تلاش بپردازید.

استودیو Housemarque بیان می کند در طول بازی باید با تمام تهدید های زیست محیطی که در هر گوشه از صحنه ی بازی ممکن است رخ دهد به مبارزه بپردازید. در حین بازی برای اینکه شانس زنده ماندن خود را افزایش دهید باید با دیگر بازیکنان بجنگید.

در بازی سرعت بسیار مهم است و شاید بتوان گفت مهم ترین آیتم در بازی محسوب می گردد.

به نظر می رسد سبک Battle Royale بازی Stormdivers همانند بازی پرطرفدار Fortnite (که به طور مدام در حال پیشرفت است و در هر لحظه محتواهای جدیدی برای نگه داشتن طرفداران خود ارائه می دهد) باشد.

کمپانی Housemarque اعلام کرد در بازی Stormdivers بازیکنان با گیم پلی سریع، کلاس ها و رویداد های مختلف و جلوه های بصری فوق العاده رو به رو خواهند شد و مطمئنا در بازی چالش ها ی جدید و زیادی قرا رخواهیم داد تا بازی همیشه برای بازیکنان مهیج باشد. سازندگان بازی در آینده بخش‌ های جدیدی مانند مأموریت ‌های PvE چند نفره، مناطق و کلاس‌ های جدید هم به این اثر Battle Royale اضافه خواهند کرد.

داستان بازی در مورد تعدادی از سربازان تحت عنوان Stormdiver که در مکانی دورافتاده و متروکه فرود آمده اند. در این جزیره آزمایشات مخفیانه ای با استفاده از تکنولوژی نانو انجام شده و باعث ویرانی و طوفان های عظیمی در جزیره گشته. شما باید درحین بازی سریع تجهیزات را به دست آورید و به مقابله با موانع بپردازید.

در ماه آوریل توسعه دهندگان بازی های همچون Resogun و Nex Machina اعلام کردند که بازی هایی با سبک Arcade-style دیگر تولید نخواهد شد و تمرکز توسعه دهندگان بازی بر روی حالت چند نفره است. بازی Stormdivers اولین گام کمپانی Housemarque در این راستا می باشد. این بازی در سال 2019 برای پلتفرم PC روانه بازار می گردد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره بازی Stormdivers برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شش =