حالت Battle Royale در Call of Duty: Black Ops 4

شرکت Activision چندی پیش اعلام کرده بود که از محبوبیت حالت Battle Royale و سوددهی بالای آن به خوبی مطلع است. از همین رو تمامی کاربران انتظار ورود بازی Black Ops 4 به ژانر Battle Royale را داشتند. این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. باید بگویم که هم اکنون اطلاعات جالبی از شرکت سازنده دریافت کرده ایم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا از اتفاقات پیش آمده مطلع شوید.

pc     ps4      xbox1       حالت Battle Royale


شرکت Activision بالاخره از بازی Call of Duty: Black Ops 4 رونمایی کرد. از ویژگی بارز آن می توان به اضافه شدن حالت Battle Royale اشاره کرد. این شرکت پیش از این گفته بود محبوبیت بازی هایی مثل Fortnite بسیار مورد توجه است. بنابراین مشخص می شود از آن زمان به فکر افزودن بخشی بسیار جذاب در بازی بوده اند.

نسخه چهارم بازی Black Ops همانند سری های قبلی خود، دارای بخش محبوب زامبی ها است. البته نکته ویژه این بخش، افزوده شدن حالت بَتِل رویال می باشد. این موضوع باعث می شود بازیکنان بیش از پیش از بازی لذت ببرند.

قسمت Battle Royale بازی Black Ops 4 ،Blackout نام دارد. این بخش بازیکنان را بر روی نقشه بزرگی در مقابل یکدیگر قرار می دهد. همانند دیگر بازی های این چنینی، آخرین فردی که بر روی نقشه زنده بماند، پیروز خواهد شد.

شرکت Activision گفته: حالت Battle Royale در Black Ops 4 همانند بازی های PUGB و Fortnite به دو بخش انفرادی و گروهی تقسیم خواهد شد. ناگفته نماند، وجود المان های خاصی باعث متمایز شدن بازی Black Ops 4 با دیگر بازی های این سبک شده است.

به گفته استودیو Treyarch: نقشه بخش بتل رویال بازی، بزرگترین نقشه ای به حساب می آید که ما تا کنون آن را طراحی کرده ایم. البته بعضی از بخش های داخل نقشه، تکرار نسخه های پیشین سری Black Ops بوده اند. همچنین برخی از سلاح ها و آیتم های بازی، (مثل ماشین RC) همانند قبل دیده می شوند.

ما در این نقشه امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلفِ هوایی، دریایی و زمینی را داریم. به علاوه وجود شخصیت هایی مثل: Hudson ،Mason و Reznov را در این بخش مشاهده می کنیم. (البته به گفته استودیوی سازنده، تعداد کاربران در نقشه Blackout هنوز مشخص نگشته است).

نکته جالب اینکه شرکت Activision علاوه بر اعلام حالت Battle Royale، به موضوع داستانی بخش زامبی نیز پرداخت. در این قسمت، 3 نقشه منحصر به فرد دیده می شود و از بخش داستانی در آن خبری نیست. تنها هدف مهم آن، انجام ماموریت های بازی می باشد.

همه ما بی صبرانه منتظر انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4 هستیم. البته قسمت کمپین مود همانند گذشته وجود نخواهد داشت اما از نظر سازندگان مشکلی پیش نخواهد آمد.

استودیو Treyarch در آخر گفت: آرزوی ما همیشه سرگرم کردن بازیکنان از راه های جدید و خاص بوده. امیدواریم در این بازی بتوانیم تمام انتظارات بازیکنان را برآورده سازیم.

تاریخ انتشار بازی Black Ops 4

بازی Black Ops 4 در تاریخ October 12 -بیست مهر- بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. البته قبل از انتشار بازی، نسخه آزمایشی Black Ops 4 آن عرضه خواهد شد. هم اکنون اطلاعات زیادی از انتشار نسخه آزمایشی در دسترس رسانه ها قرار نگرفته است.

لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 3 Gold Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =