این روزها در صنعت بازی های ویدیویی همه جا بحث از بازی Spider Man می باشد. این بازی جهان باز با نقشه ای گسترده از شهر نیویورک طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در این راستا سازندگان این بازی مهیج قصد دارند با اضافه کردن یک حالت جدید به بازی، کاربران مرد عنکبوتی را بیشتر سرگرم نمایند.

Insomniac Games اعلام کرده است که بازی Spider Man یک حالت جدید تحت عنوان New Game Plus را در دست ساخت دارد. توسعه دهندگان بازی در حساب رسمی توتیتر خود اطلاعات خاصی از این حالت ارائه نداده اند ولی بیان کردند ساخت این حالت در مراحل پایانی خود می باشد.

حالت New Game Plus به شما این امکان را می دهد که در شروع دوباره بازی، همه پیشرفت ‌ها و توانایی های خود از اتمام بازی قبل را، از ابتدا به همراه داشته باشید. این حالت هم چنین سلامتی اسپایدرمن و آسیب دیدگی به دشمنان را افزایش خواهد داد.

در حالت جدید تغییرات جزئی در برخی از صحنه های بازی و اضافه شدن دشمنان به چشم می خورد. کمپانی Insomniac Games هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه حالت New Game Plus ارائه نداده است.

Insomniac Games مدتی پیش خبری از انتشار اولین قسمت از DLC های موجود در بازی به اشتراک گذاشت. DLC این بازی تحت عنوان The City That Never Sleeps می باشد و قرار است در قالب سه قسمتی عرضه شود. قسمت اول، که The Heist نام دارد، در 23 اکتبر منتشر خواهد شد.

فصل دوم DLC این بازی Turf Wars نام دارد که در آبان ماه منتشر می شود. سومین سری این DLC تحت عنوان Silver Lining می باشد و در آذر ماه عرضه می گردد.

در قسمت The Heist شاهد بازگشت Felicia Hardy (که به گربه سیاه معروف است) می باشیم. Felicia یک دزد است که در این سری قصد دارد زندگی مجرمانه خود را رها کرده و محبت مرد عنکبوتی را جلب نماید. Felicia در ماموریت های جانبی حضور دارد و امیدوار است اسپایدرمن را به زودی ملاقات نماید.

تمام سه قسمت این DLC از چالش ها و ماموریت های ویژه ای برخوردار است. شما می توانید هر قسمت را به صورت جداگانه با قیمت 10 دلار خریداری نمایید.

بازی Spider Man یکی از موارد انحصاری PS4 می باشد که طی چند روز گذشته منتشر شده و از بسیاری از منتقدین نام آشنا، نمرات خوبی را کسب نموده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =