بازی God of War یکی از بهترین و شاید بهترین بازی انحصاری PS4 تا به امروز بوده است که توانسته ضمن جلب رضایت و نظر مثبت تقریبا تمام منتقدین به فروشی فوق العاده نیز بر روی این کنسول دست پیدا کند.

به روز رسانی بازی God of War در تاریخ 20 آگوست روانه بازار شده است. که بزرگترین ویژگی آن حالت  New Game Plus می باشد. این به روز رسانی در حال حاضر در PSN وجود دارد.

New Game Plus این اجازه را به شما می دهد تا گیمرها بتوانند پس از اتمام بازی، بار دیگر آن را از ابتدا شروع کنند، با این تفاوت که تمامی وسایل خود را به همراه دارند و همچنین امکان اجرای بازی در درجه سختی بالاتر نیز وجود دارد. توسعه دهندگان بازی برای زیبا تر شدن مراحل و چالش های سختی را به بازی اضافه نموده اند. برای اینکه حالت New Game Plus برای شما فعال شود، می بایست ابتدا بازی را بر روی یکی از درجات سختی به پایان رسانده باشید.

هنگام شروع New Game Plus با انواع چالش ها جدید و متفاوت رو به رو خواهید شد. مانند زمان Realm Tears و تغییر الگو های حمله به دشمن. با ضربه زدن به سنگ های Health or Rage که در صحنه های بازی وجود دارند انفجار عظیمی رخ خواهد داد. شما می توانید با استفاده از Skap Slag تمام ویژگی ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید.

شما در این حالت جدید می توانید زره های جدیدی را برای Kratos و Atreus تهیه نمایید. به نقل از توسعه دهندگان Sony Santa Monica برخی از قابلیت ها و هم چنین گیم پلی بازی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

با شروع New Game Plus یک SHield skin جدید به شما تعلق می گیرد. سخت ترین درجه سختی در بازی God of War حالت Give Me می باشد که با اتمام آن یک پوسته انحصاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما به راحتی می توانید زره ها را تغییر دهید. یک گزینه به بازی اضافه شده است که به شما امکان می دهد به راحتی انرژی خود را انتقال دهید.

در نهایت در این حالت اشکالات بازی رفع شده و Quality-of-life بهبود یافته، Wrath of the Frost Ancient Runic ارتقا داشته و Parry Attack نیز دارای تغییراتی را متحمل شده است.

بازی God of War با اینکه ایده های مختلفی از بازی های متفاوت دریافت کرده، ولی همچنان منحصر به فرد و خاص به حساب می آید. این از هوش و استعداد سازندگان بر می آید که بتوانند چنین شاهکار بی نظیری را در طی 5 سال به دنیای گیم وارد کنند. مطمئنا شما بعد از هر بار بازی God of War از آنها تشکر خواهید کرد.

ممنون از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین این مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی God of War

9 thoughts on “حالت New Game Plus در بازی God of War

  1. محمد صادق says:

    سلام
    خیلی ممنون بابت مطالبتون ، من دو تا سوال دارم.
    ۱ – آیا با پی اس فور میشه این حالت را فعال کرد؟
    ۲ – برای فعال کردن این حالت حتما باید سطح سخت بازی رو بریم؟

  2. علی says:

    سلام . ببخشید من با کنسول بازی کپی خور این بازی را تجربه می کنم .آیا امکان دارد که آپدیت جدید را روی آن به صورت کپی وارد و اجرا کنم ؟ اگر ممکن است راهنمایی کنید . ممنون

  3. sourosh says:

    با عرض سلام و خسته نباشید من تازه بازی رو تموم کردم در اخرم برگشتم خونه که ثور رو هم نشون داد ولی وقتی stop بازی رو میزنم حالت new game plus فعال نیست که بخوام با اخرین سیوم بازی کنم مشکل کجاست؟

      • sourosh says:

        سلام و خسته نباشید
        سوال من اینه که اگر به اینترنت متصل نباشم بازم میتونم این حالتو بازی کنم یا اینکه برای بازی در حالت new game plus باید به اینترنت متصل بود
        ممنون ازشما و سایت خوبتون

  4. sourosh says:

    با عرض سلام و خسته نباشید من تازه بازی رو تموم کردم در اخرم برگشتم خونه که ثور رو هم نشون داد ولی وقتی stop بازی رو میزنم حالت new game plus فعال نیست که بخوام با اخرین سیوم بازی کنم مشکل کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 13 =