استودیو 2K Games اعلام کرد که به بازی WWE 2K19 بخش محبوب Showcase Mode بازمی‌ گردد، اما این بار این حالت تمرکز بیشتری بر روی اتفاقاتی دارد که برای طرفداران آشنا و ماندگار است. یک تفاوت کلیدی در این نسخه از بازی روایت داستان زندگی Daniel Bryan توسط خودش در حین مسابقات می باشد.

کمبود حالت مرسوم Showcase از WWE 2K16 زمانی که بازیکنان برخی لحظات را با Steve Austin تجربه می کردند، احساس می شد. نسخه DLC این حالت در 2017 در کنار ستاره هایی مشهوری وجود داشت اما نسبت به سال های پیش دارای کمبود هایی بود. حال در نسخه 2K19 این حالت بهبود یافته و شخصیت Daniel Bryan درحالت تک نفره، داستان خود را شرح می دهد.

در مجموع، 11 مسابقه تاریخی (که یکی از آن‌ها غافلگیر کننده خواهد بود) را می توانید بازی کنید. شما در بازی قادرید تمام حرکات و فن های Daniel Bryan را تجربه نمایید. شما طول بازی 11 مسابقه رابا حرکات و ظاهر متفاوت این شخصیت انجام می دهید.

علاوه بر این ها 8 مدل از ورود Daniel Bryan به رینگ مسابقات و 11 نوع شادی بعد از پیروزی این کاراکتر را مشاهده می کنید. این مسابقات شامل اولین حضور برایان در WWE با نام (Bryan Danielson) در مسابقه ‌ای با «جان سینا (John Cena) می‌ شود.

در کل، 15 بسته مصاحبه بریان و 20 فیلم ویدیویی از حرکات و مشخصات این ستاره در این بخش وجود دارد. صحنه نمایش قدیمی Velocity و WrestleMania XXX را در این نسخه می توانید تجربه نمایید.

هیچ تغییری در گیم پلی بازی ایجاد نخواهد شد. بنابراین بازیکنان نباید انتظار حرکات منحصر به فردی در بازی داشته باشند. ولی مشکلات سری پیش در انجام بازی بهبود خواهند یافت.

برایان مدت زیادی در خارج از رینگ کشتی به عنوان مدیر برنامه Smackdown فعالیت می ‌کرد، نباید انتظار تاثیر گذاری از وی در گیم ‌پلی Showcase Mode را داشته باشید.

بازی WWE 2K19 مانند بازی‌های قبلی دارای لیست بلندی از کشتی ‌گیران حاضر در بازی می باشد، بازی WWE 2K19 بر روی پلتفرم های xbox1 ،ps4 و pc عرضه می گردد. این بازی در برای کنسول Nintendo swich منتشر نخواهد شد. نسخه Woooooo Edition بازی WWE 2K19 به افتخار Ric Flair کشتی ‌گیر اسطوره‌ای با قیمت 130 دلار به فروش خواهد رسید. WWE 2K19  یک بازی ویدیویی حرفه ای است که با همکاری Yuke و Concepts Visual ایجاد و توسط 2k Store منتشر می شود.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی WWE 2K19 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =