بازی Red Dead Redemption 2 به نظر می رسد یک حماسه بی نظیر در بازی های ویدیویی باشد. با انتشار خبری مبنی بر حجم سه رقمی مورد نیاز برای این بازی، تعجب همگان برانگیخته شده است. با توجه به این اخبار ممکن است مایل باشید حافظه خود را تا حدودی خالی کنید.

Sony  اخیرا از باندل بازی Red Dead Redemption 2 برای Ps4 Pro رونمایی کرده است. در پشت جعبه این باندل، عبارت انحصاری PlayStation نوشته شده که البته پیش از این هم می‌ دانستیم این عنوان بر روی کنسول Ps4 Pro شامل مزایایی ویژه خواهد بود. محتوای انحصاری Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم  ps4، بعد از 30 روز از انحصار شرکت سونی خارج خواهد شد.

در جمله کوچک سفید پشت جعبه هم آمده که  Red Dead Redemption 2 از 32 بازیکن در بخش آنلاین پشتیبانی می ‌کند. کمپانی Rockstar اعلام کرد فضای مورد نیاز برای بازی 105 گیگابایت می باشد. وجود این مقدار حجم خالی برای بازی غیر منتظره است.

البته ممکن است این فضای خالی تنها مختص ps4 pro باشد. نسخه pro به رزولوشن بالا نیاز دارد در PS4 Pro صاحبان تلویزیون 4k از گرافیک پیشرفته تر و عملکرد بهتری در تصاویر برخوردار خواهند بود.

بازیکنان با سیستم های استاندارد PlayStation 4 و Xbox One ممکن است چنین فضای زیادی را نداشته باشند. پس هر چه سریع تر باید اقدام به خالی کردن فضای خود نمایند.

کمی از بازی 

بازیکنان با کاراکتر Arthur بازی خواهند کرد. Arthur، یک گاوچران کلاه بردار، عضو گروه Van der linde است. بر اساس گفته شرکت راک استار، بازیکنان به همراه این گروه در قلب غرب وحشی، برای زنده ماندن دست به دزدی، جنگ و ایجاد رعب و وحشت خواهند زد.

کمپانی Rockstar در این نسخه از بازی جزئیات زیادی همچون حیات وحش، وجود مکان های متنوع در بازی و سیستم مکالمات قوی اضافه کرده است.

لطفا نظرات خود را درباره Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سیزده =