هفته گذشته کمپانی Respawn Entertainment اعلام کرد برنامه هایی را برای مقابله با متخلفان Apex Legends دارد اما در آن زمان مشخص نبود چه کسانی شامل این مجازات خواهند شد. این استودیو کالیفرنیایی تا کنون جزئیات خاصی در این مورد را با ما در میان نگذاشته است. در این مقاله Respawn آماده شده تا در مورد پشت صحنه این اتفاق خبرهایی برای ما به ارمغان آورد. این بخش شامل ممنوعیت هایی است که به یک چهارم میلیون بازیکن داده می شود. در ادامه مقاله از اتفاقات جنجالی بازی Apex مطلع خواهید شد.

Drew McCoy تهیه کننده اجرایی Respawn در یک پست وبلاگ در مورد اتفاقاتی که از طرف متقلبان به بازی battle royale می افتد نوشته است. McCoy نوشته: “ما در واقع نمی توانیم جزئیات دقیقی در این مورد با شما در میان بگذاریم زیرا همچنان متخلفان منتظر اطلاعاتی از سمت ما هستند. اما آنچه ما می توانیم بگوییم این است که ما از هر زاویه به آن حمله می کنیم: ما تمامی نرم افزارها، منابع و موارد مشکوک به خلاف را شناسایی می نماییم و با تمامی آنها به شدت مقابله می نماییم.

براساس گزارش McCoy در Respawn “پیشرفت های زیادی در مورد اتفاقات اخیر به اشتراک گذاشته شده است”. آنها به شرح زیر می باشند:

  • برخی از اکتشافات توسط متقلبان ضربه بزرگی وارد می نماید از جمله موارد غیر قابل کشف که در حال حاضر به طور خودکار از طریق EAC یافت می شود.
  • ممنوع کردن 770 هزار بازیکن متخلف را از بازی
  • ما بیش از 300 هزار حساب کاربری را مسدود کرده ایم
  • ما بیش از 4000 حساب متقلب ها (spammer) را در 20 روز گذشته ممنوع کرده ایم
  • با توجه به تلاش های اخیر، تعداد بازی های رایانه ای در PC که تحت تأثیر تقلب یا اسپم قرار گرفته اند، بیش از نیمی از ماه گذشته کاهش یافته اند.

McCoy می گوید: “این یک جنگ دائمی با متخلفان است که ما به طور مرتب با آنها مقابله خواهیم کرد. تقلب در این بازی بسیار جدی می باشد و باعث به دست آوردن منابع زیادی از تجهیزات بازی خواهد شد”. McCoy مشخص نکرده است که Respawn قصد دارد با چه کسی مقابله کند، اما تأیید کرد که او هفته آینده با یک به روزرسانی جدید باز خواهد گشت.

در دیگر اخبار، کمپانی Respawn تایید کرد که تمام پروژه های Titanfall ارائه شده تا شرکت بتواند بر افسانه Apex و Star Wars -Jedi: Fallen Order متمرکز شود. Respawn با تمرکز بر Apex Legends، اعلام کرده است که برنامه های فصل 2 بازی در رویداد EA Play امسال قبل از E3 در ماه خرداد مشخص خواهد شد. برخی از تغییرات پیشنهاد شده در فصل 2 Apex Legends شخصیت های جدید، اقلام، سلاح ها و تغییرات در نقشه هستند. همانطور که می دانید این عنوان بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره حذف 770 هزار بازیکن از بازی Apex به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =