پس از مشاهده بازی Spider Man بازیکنان متوجه تغییر در گرافیک به نمایش در آمده آن شدند و از کمپانی Insomniac سوال هایی در این باره پرسیدند. این کمپانی در پاسخ می گوید: بله مشکلات بسیار اندکی در صحنه های خاص پیش آمده ولی این دلیل بر افت گرافیک کلی بازی نمی شود.

سازندگان بازیSpider Man   گفتند: عنوان ما در زمان عرضه به هیچ وجه افت گرافیکی نخواهد داشت و چنین موضوعی صحت ندارد.

طی چند روز گذشته انتشار یک تصویر در فضای مجازی، شایعات افت گرافیکی بازی Spider Man را به بازیکنان نشان داد و آنها به این موضوع شک کردند که بازی با آنچه در ویدیو ها دیده اند تفاوت دارد.

مدیر کمپانی Insomniac در حساب توییتر رسمی خود موضوع افت گرافیک بازی را تکذیب نمود.

در تصویر شماره 1 تعداد گودال های آب در تصویر نسخه نهایی نسبت به نسخه نمایشگاه E3 کاهش پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا کاربران به بحث و بررسی بپردازند.

بازی Spider Man
تصویر شماره 1: مقایسه ویدیو E3 و نسخه نهایی بازی Spider Man

سازندگان بازی تاکید کردند که کم شدن حجم گودال های آب در صحنه نسخه نهایی به هیچ وجه افت گرافیکی نخواهد داشت. آنها افزودند:

کاربران بر این تصوراند که تیم ما برای دریافت یک خروجی خوب و عملکرد بهتر در اجرای آن، گرافیک را پایین آورده ولی این موضوع مطمئنا صحت ندارد. جابه جایی یا حذف حوضچه ها روی عملکرد آن تاثیر نمی گذارد و تنها این تصویر اینگونه دیده می شود و این موضوع بیشتر به طراحی هنری بازی ارتباط پیدا می کند.

دسته ای از بازیکنان بر این باورند که لباس پیتر پارکر در نمایش های جدید چیزی بهتر و پیشرفته تر از تکنولوژی های قدیمی است و لباس مرد عنکبوتی هنگام پیچ و تاب خوردن بین ساختمان ها، با کیفیت تر از قبل ظاهر خواهد شد.

لباس کاراکتر بازی یا همان مرد عنکبوتی روشن تر از قبل به نظر می رسد زیرا تابش نور خورشید مسبب این قضیه است. همچنین تکنولوژی DOF و Motion Blur باعث بهتر دیده شدن شخصیت اصلی می شود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =