بخش Just Survive بازی H1Z1 که یک Spinoff از این عنوان می باشد سال پیش به صورت Early Access از طریق Steam در دسترس بود، در پایان ماه اکتبر حذف خواهد شد.

استودیو Daybreak Games در طی خبری اعلام کرد که این سرور ها تا ساعت 2 بعد از ظهر 24 اکتبر ماه فعال خواهند بود و بعد از آن تمام خریدهای Steam و پرداخت‌های درون برنامه‌ ای غیرفعال می شوند.

Daybreak می گوید این یک تصمیم بسیار سخت برای ما تلقی می شود ولی کاهش تعداد بازیکنان ادامه دادن این بخش را برای ما غیر ممکن کرده بود.

بخش Just Survive دارای اوصول گیج کننده ای است. بازیکنان را در یک نقشه بزرگ در جهان پر از زامبی ها قرار می دهد و بازیکنان برای بقای خود و منابعشان علیه ارواح و یکدیگر به مبارزه می پردازند.

بعد از اینکه بازی H1Z1 به صورت Early Access در ژانویه سال 2015 منتشر گردید، دو حالت داشت که یکی از آن‌ ها حالت Battle Royale بود که با کمک بازی PUBG ساخته گشت. این حالت ها به دو بازی مختلف در سال 2016 تقسیم شدند. حالت اوریجینال بازی H1Z1 به مود H1Z1 Just Survive تبدیل شد.

گیم پلی Just Survive بر همکاری چند نفره و تیم سازی متمرکز می باشد. تمرکز اصلی بازی بر این است که با استفاده از کار تیمی با بازیکنان دیگر برای زنده ماندن در برابر زامبی ها به تلاش بپردازید.

بازی H1Z1 یک بازی Battle Royale رایگان که توسط شرکت Daybreak Game Company منتشر شده است. H1Z1 اصلی در اوایل سال 2016 به دو پروژه جداگانه تقسیم گردید (H1Z1: Just Survive و H1Z1: King of the Kill). پس از سه سال از دسترسی اولیه این بازی به پلتفرم pc این بازی در آگوست 2018 برای ps4 منتشر و برای کنسول xbox1 به زودی عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره این مقاله برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =