اهمیت فینال جام جهانی بر کسی پوشیده نیست. فاتح این رقابت، شیرین‌ ترین و مهم ترین قهرمانی دنیای فوتبال را به نام خودش سند می‌ زند. فرانسه با نتیجه 2-4  تیم ملی کرواسی را شکست داد و قهرمان جام جهانی 2018 روسیه شد. گریزمان مهاجم فرانسوی بعد از پنالتی موفق خود یک شادی تحت عنوان “Take the L” انجام داد که خوشحالی گل گریزمان توجه بسیاری از مردم و رسانه ها را به خود معطوف کرد.

این شادی به این صورت است که بازیکن یک شکل L  با دست بر روی صورت خود می سازد و سپس پاهای خود را با حالت تحقیر به طرفین پرتاب می کند.

همانطور که به یاد دارید این شادی را گریزمان در مقابل تیم ملی آرژانتین هم انجام داد که در نوبه خود بسیار حرکت خاص و منحصر به فردی بود. شادی گل گریزمان تحت تاثیر بازی معروف Fortnite می باشد.

بازی Fortnite

این اولین بار نیست که ورزشکاران حرفه ای از حرکات بازی Fortnite در جشن هایشان الهام می گیرند. اما این بار متفاوت است چون هیچ رویدادی به بزرگی فینال جام جهانی وجود ندارد.

فصل 5 بازی Fortnite طی چند روز گذشته عرضه شد. در بروز رسانی این فصل از بازی نقشه به طور قابل توجهی تغییر کرد، یک نقشه بیابانی به بازی اضافه شده است که Paradise Palms نام دارد. این بیابان مسیر مسابقه را به سمت شمال را هموار می کند. مرکز حلقه‌های ۷، ۸ و ۹ بر خلاف گذشته اکنون ممکن است در نقاط تصادفی جمع شود و به جای کوچک شدن صرفی شعاع حلقه، می ‌تواند آن را به کلی جا به جا کند. این موارد نمونه هایی از ویژگی های فصل 5 بازی Fortnite می باشد.

بازی Fortnite بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،nintendo switch و ios وجود دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =