در حال حاظر شما می توانید بازی Insurgency را از طریق Steam برای PC خود دانلود کنید. این بازی تا 15 آگوست (بیست و چهارم مرداد)  رایگان می باشد. اگر این بازی را قبل از بازگشت به قیمت اولیه خریداری کنید می توانید آن را برای همیشه نگه دارید و بازی کنید.

بازی Insurgency یکی از بازی های سبک اکشن می باشد که  در سال 2014 توسط New World Interactive طراحی و ساخته شده است.

بازی دارای چندین نقشه منحصر به فرد و بازیکن هایی با قابلیت های مختلف است و باید برای موفقیت در هر مرحله، دشمنان خود را به هلاکت برسانید. بازیکنان می توانند با یک یا دو گلوله دشمنان خود را بکشند.

کمی از بازی Insurgency

شانزده نفر شما را در طول بازی همراهی می کنند و چون شما به خودی خود آسیب پذیر هستید موفقیت معمولا به کار گروهی شما بستگی دارد. در این بازی شما مجبورید به محیط اطراف خود توجه ویژه ای  داشته باشید.

سازنده بازی، Insurgency را به دو بخش مختلف تقسیم کرده که در اولین بخش شما می توانید با دوستانتان ماموریت ها را به پایان برسانید.

در دومین بخش بازی Insurgency می توانید در یک پایگاه مرزی مستقر شوید و پایگاه را در برابر دشمنانی که از هر طرف به شما حمله می کنند محافظت کنید.

سازنده بازی بیشترین وقت خود را در بخش چند نفره (multiplayer) گذاشته است به این صورت که بازی چند نفره تا سقف 32 بازیکن پشتیبانی می شود. شما می توانید با دوستانتان این بازی زیبا را انجام دهید و از آن لذت ببرید.

بازیکنان با کسب امتیاز می توانند اسلحه و تجهیزات خود را ارتقا دهند. امتیاز ها با تصرف پایگاه ها، کشتن دشمنان و زنده ماندن بدست می آیند.

تاریخ انتشار بازی Insurgency: Sandstorm

بازی Insurgency: Sandstorm در 18 سپتامبر (بیست و هفتم شهریور) منتشر خواهد شد. اگر شما بازی Insurgency (که دانلود آن به صورت رایگان در حال حاضر انجام می شود) را دارید در آینده برای بازی Insurgency: Sandstorm ده درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. برای پیش خرید این بازی با در نظر گرفتن تخفیف شما می بایست 30 دلار پرداخت کنید (در صورتی که بدون تخفیف این بازی با قیمت 30 دلار فروخته خواهد شد).

بازی Insurgency تنها بر روی PC می باشد ولی بازی Insurgency: Sandstorm برای پلتفر های xbox1 و pc در سال 2018 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، Insurgency را با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از Insurgency برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =