بازی Fortnite در حال حاضر جز محبوب ترین بازی ها در جهان محسوب می شود. این بازی رایگان روزانه مبلغ هنگفتی از Mobile به دست می آورد.

طبق گزارش کمپانی تحلیلی تلفن همراه (Sensor Tower) بازی Fortnite از زمان عرضه فصل 5 خود روزانه مبلغ 2 میلیون دلار کسب نموده است. از روز نخست عرضه بازی تا انتهای فصل 4 میانگین درآمد در تمام پلتفرم ها روزانه 1.2 میلیون دلار بوده که در مقایسه با درآمد حال حاضر Fortnite قابل توجه نمی باشد.

در 10 روز آخر فصل 4 بازی ظاهرا کمپانی سازنده مبلغ 1.7 میلیون دلار در هر روز کسب کرده است. بنا بر گزارش Sensor Tower در تاریخ 22 تیرماه درآمد بازی Fortnite به 3 میلیون دلار رسید که یک رکورد درآمد روزانه محسوب می شود. این آمار از درآمد قبلی اعلام شده در تاریخ 11 اردیبهشت ماه برای شروع فصل 4، مبلغ بسیار بیشتری می باشد.

بازی در تمام پلتفرم ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است. بنابراین مشتاقیم که بدانیم این بازی مهیج از تمام پلتفرم های خود چه مبلغی کسب می نماید.

کمپانی Epic مقداری از مجموع درآمد کسب شده برای بازی خود را در سال 2019-2018 را به چرخه بازی برگرداند.

کمپانی Epic اخیرا اعلام کرد تغییرات زیادی در Unreal Engine Marketplace ایجاد خواهد کرد. این کمپانی 88 درصد از فروش را به سازندگان پرداخت می کند و 12 درصد باقی مانده را خود کسب می نماید. که این رقم بالاتر از استاندارد 70/30 صنعت می باشد که بخاطر موفقیت عظیم بازی Fortnite امکان پذیر شده است.

پول مجازی (Fortnite (V-Bucks را می توان برای خرید ابزارهای تزئینی، skin های مختلف برای کاراکترها استفاده کرد. کاربران Battle Pass مطمئنا از امتیازات و چالش های بیشتری  در بازی برخوردار خواهند بود.

یکی از مواردی که بازی Fortnite را بیش از پیش تازه و جذاب نگه داشته است، آیتم‌ های متنوع و مختلفی است که (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، برای بازی خود در نظر گرفته.

معمولا اثری در حد و اندازه‌ ی فورتنایت، مدتی در مرکز توجه قرار می‌گیرد و در پایان، رفته رفته از جذابیتش کاسته می شود. ولی با توجه به عمکرد فورتنایت در ماه‌ های گذشته، به نظر نمی‌ رسد این قائده برای بازی Fortnite صادق باشد و در سال های متمادی باید شاهد موفقیت‌ این بازی در زمینه‌ های مختلف باشیم.

Fortnite با سبک Battle Royale برای پلتفرم های ps4 ،ps3 ،Nintendo swich ،Pc و ios عرضه شده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =