بر اساس تازه ترین گزارش وب سایت Sensor Tower، به نظر می رسد که درآمد نسخه آیفون بازی Fortnite از مرز 300 میلیون دلار عبور کرده است.

این بازی در حال حاضر 300 میلیون دلار از پرداخت های درون برنامه ای (Microtransactions) خود در iOS به دست آورده است. از آنجایی حدود 200 روز پیش (روز بیست و چهارم اسفند ماه سال 96) این بازی بر روی این سیستم عامل راه اندازی شده این دستاورد باور نکردنی است.

بنابر اطلاعات Sensor Tower بازی Niantic’s Pokemon Go پس از 113 روز در پلتفرم iOS به مبلغ 300 میلیون دلار دست پیدا کرده بود. شاید یک مقایسه بهتر برای Fortnite، نسخه iOS بازی PUBG که از زمان عرضه تاکنون 47 میلیون دلار کسب نموده است.

گزارش SensorTower همچنین، 200 روز اول Fortnite را با سایر بازی های محبوب مقایسه می کند و همانگونه که انتظار می رود این بازی همچنان سرآمد بازی های ویدیویی دیگر می باشد.

Fortnite میلیون ها دلار بیشتر از بازی های دیگری مانند Clash Royale ،Honor of Kings و Knives Out در 200 روز اول عرضه خود به دست آورده است، باشد.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

به گفته این منبع، حدود 65 درصد از درآمد کلی نسخه آیفون بازی Fortnite مربوط به ساکنین و شهروندان آمریکایی می باشد. در سراسر جهان، این بازی به طور متوسط حدود 1.5 میلیون دلار درآمد در روز به دست می آورد.

SensorTower گزارش می دهد که نسخه آندرویدی بازی Fortnite از تاریخ 9 آگوست تا به حال 60 میلیون دلار کسب کرده است.

کمپانی Epic بیان می کند راه اندازی فصل 6 بازی یک رویداد بسیار بزرگ است و موفقیت های تجاری زیادی را در پی خواهد داشت. نسخه iOS حدود 6 میلیون دلار در هفته گذشته از تاریخ 6 سپتامبر تا تاریخ 27 سپتامبر کسب نمود.

در حال حاضر بازی محبوب و پرطرفدار Fortnite با درآمد بیش از 300 میلیون دلار در صدر جدول پر درآمد ترین بازی های ویدیویی سیستم عامل iOS قرار دارد.

Fortnite در pc، xbox1، ps4 و Nintendo Switch نیز موجود است، بنابراین درآمد کل بازی مطمئنا به میزان قابل توجهی بالاتر از تمامی سیستم عامل ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =