بازی Fallout بیش از 90 میلیون دلار از Microtransaction به دست آورد.

بدون شک بازی های رایگان می توانند پول زیادی به دست آورند. به گفته یک گزارش جدید بازی Fallout ساخت کمپانی Bethesda در حال حاضر بیش از 90 میلیون دلار از طریق Microtransaction در ios و Google Play به دست آورده است. شرکت تحریریه SensorTower (از طریق Gamasutra) می گوید: بازی Fallout Shelter اکنون 93 میلیون دلار از فروش جعبه ها و دیگر مواردی که بازیکنان می توانند با پول واقعی خریداری کنند کسب کرده و این بازی تاکنون بر روی پلتفرم های xbox1 ،pc ،ps4 و Nintendo Switch به بازار عرضه گردیده است.

کمپانی Bethesda همچنین اظهار داشت که درآمد Microtransaction در بازی Fallout در 15 ژوئن (بیست و پنج خرداد) سال جاری حدود 212.000 دلار بود. این شرکت بالاترین درآمد را در تاریخ 14 سپتامبر 2015 (بیست و سوم شهریور 1394) با 237.000 دلار  به خود اختصاص داده است. درآمد تقریبا به طور مساوی بین ios (چهل و نه درصد) و Google Play (پنجاه و یک درصد) توزیع شده. همچنین تخمین زده شده که 59 درصد درآمد بازی Fallout از ایالات متحده آمده می باشد.

اگر بازی Fallout بتواند الگوهای درآمد فعلی خود را حفظ کند تا پایان سال می تواند 100 میلیون دلار درآمد داشته باشد. این بازی در ماه سپتامبر سال گذشته 100 میلیون بار دانلود شده است.

درآمد 93 میلیون دلاری تنها برای نسخه ios و Android در Fallout می باشد. این بازی همچنین در پلتفرم های xbox1 ،pc ،ps4 و Nintendo Switch در دسترس کاربران قرار دارد.

با توجه به محبوبیت فوق العاده و سودآوری بسیار زیاد Fallout کمپانی Bethesda در سال جاری بازی Scrolls Elder: Blades را توسعه خواهد داد. جزئیاتی درباره این بازی اعلام نشده ولی احتمالا بازی نوعی از microtransaction می باشد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fall Out 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =