این هفته یک سری جوایز برای بازی GTA Online به همراه برگزاری مسابقه ای اعلام شد. بازی GTA Online همواره به دنبال راه حل هایی برای جذب بیشتر بازیکنان و جلب رضایت روزافزون بازیکنان خود می باشد. لازم به ذکر است، با طراحی چالش های جدید و وعده هدیه های وسوسه برانگیز نظر بازیکنان زیادی را به سمت خود جلب می کند. بازی GTA Online برای پلتفرم های PC – Xbox 360 – Xbox 1 – PS4 در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

شما می توانید در هفته هشتم GTA Online به Southern San Andreas Super Sport Series برسید. اگر برای بازی GTA Online به دنبال ماشین های متنوع هستید، در آخرین آپدیت این بازی می توانید از 2 ماشین جدید استفاده کنید. این هفته با استفاده از دو ماشین Overflod Tyrant و Vapid Dominator GTX مسابقه ی جالبی را تجربه خواهید کرد. اگر شما خواهان XP اضافی هستید، پس با انجام بازی در هفت روز آینده می توانید RP دو برابر دریافت کنید. برای دریافت RP دو برابر، باید به انجام ماموریت هایی در Contact Missions ،Stunt Races و Special Vehicle Circuits بپردازید.

اخبار منتشر شده نشان می دهد، با ورود به GTA Online در هفت روز آینده هدایای زیادی به شما تعلق می گیرد. این هدایا تنها با اولین ورود شما به GTA Online (معادل با 250 هزار دلار) به حسابتان واریز می شود. به ازای هر بار ورود بعد از آن نیز می توانید 150 هزار دلار دریافت کنید. بنابراین، مجموعا هفت روز 150 هزار دلاری به همراه ورود 250 هزار دلاری، شما را به 1.150 میلیون دلار می رساند. همچنین شرکت راک استار خاطر نشان کرد، هدیه دریافتی از 15 May تا May 21 به حساب شما واریز خواهد شد.

مسابقات هیجان انگیز GTA Online

در حقیقت مسابقات هیجان انگیز GTA Online شامل دو بخش Deathmatch و Free Mode می باشد. مراحل اصلی، همگی به پیشروی داستان کمک می کنند و نقش به سزایی را نسبت به دیگر بخش ها به عهده دارد. اما مراحل آزاد، جنبه مالی و تفریحی دارند و نقش به خصوصی را در پیشبرد ماجرای اصلی ندارد. در این مراحل، بازیکن خود را با المان های تیراندازی، دزدی و رانندگی درگیر می کند. بخش مسابقات، از بزرگ ترین و گسترده ترین قسمت های بازی محسوب می شود. این بخش، شامل مسابقات چتربازی، جنگ های خیابانی و بخش های Survival می باشد.

مسابقات چتربازی، شامل مسابقه دادن با حریفان به منظور کسب امتیاز بیشتر با عبور از Checkpoint ها می باشد. مسابقات خیابانی، شامل اتومبیل رانی، موتورسواری، دوچرخه سواری و مسابقات هوایی می شود. البته بعضی از این مسابقات، دارای تنظیماتی هستند که سبک بازی را به کلی عوض می کند. همچنین، بخش های Survival شامل حمله موج های مختلفی از دشمنان است که بازیکنان می توانند با کمک دوستان خود آن را به پایان برسانند. در بخش Deathmatch بازیکنان به 2 تا 3 تیم چندنفره تقسیم می شوند و به جنگ می پردازند.

با تشکر از همراهی گرم شما عزیزان. لطفا پس از انجام این بازی نظرتان را درباره ی استفاده از ماشین های مختلف در طول بازی به همراه دریافت RP دو برابر در قسمت نظرات پایین همین مقاله برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =