اگر قصد دارید در جهان بازی Red Dead Redemption 2 زنده بمانید، به پول نیاز دارید. قبلا ما چندین روش برای به دست آوردن پول نسبتا سریع با کار های مختلف را به شما یاد دادیم. اما یک روش مخفی وجود دارد که می تواند بدون هیچ مشکلی مبلغ قابل توجهی را به کیف پول شما برساند.

روش مورد نظر در یکی از ماموریت های Poisonous Trail می باشد. ما در مورد پاداشی معادل 2000 دلار که از شمش های طلا کسب خواهید کرد با شما اطلاعاتی را در میان می گذاریم. شما در این بازی در جستجوی نقشه هایی هستید که تنها می تواند به گنج نزدیکتان نماید. البته، اگر بیشتر به تقلب در سیستم بپردازید، می توانید از این تخلف جدید کشف شده استفاده کنید و 30 شمش طلا خالص را بدست آورید.

ما در ادامه مسیرهایی که منجر به گنج ماموریت نقشه Poisonous Trail می شود را به شما در اطلاع می دهیم. ما همچنین تصاویری برای کمک به شما در مسیر سفرتان تهیه کرده ایم. شایان ذکر است که شما به سادگی نمی توانید به این شمش های طلا دست یابید و باید قبل از آن نقشه های گنج را بیابید.

نقشه گنج 1: Cairn Lake Cabin در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 1: نقشه شماره 1

اولین نقشه در دریاچه Cairn واقع در شمال کوه Valentine قرار دارد. در آنجا برف شدیدی نشسته و قبل از سفر حتما لباس مناسب بپوشید. اگر شما مأموریت Nobleest Men و Woman Stranger را شروع کرده اید، متوجه خواهید شد که این محل دقیق اسلحه افسانه ای Flaco Hernandez است.

در دریاچه Cairn شما باید کابین رها شده را پیدا کنید. جایی که Hernandez در آن اقامت داشت رختخواب را به سمت راست بیاورید. در آنجا جعبه قفل شده را پیدا کنید. اولین نقشه گنج در این مکان یافت می شود.

 

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 2: نقشه شماره 1
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 3: نقشه شماره 1
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 4: نقشه 1

نقشه گنج 2: Face Rock و  an Unassuming Tree Trunk در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 5: نقشه 2

اولین نقشه گنج یک سرنخ برای یافتن قطعه سنگی شبیه به یک صورت به شما می دهد. اگر مدت زمان زیادی را برای کاوش صرف کنید، این شکل طبیعی ممکن است برای شما تبدیل به یک رمز و راز شود. خوشبختانه، دقیقا می دانیم که کجاست. به سادگی به منطقه Lemoyne بروید، که فقط در جنوب Hanover new واقع شده است. شما می توانید این سنگ را فقط در شمال “E” در ” Scarlett” نقشه پیدا کنید. در تصویر های شماره 5، 6، 7 و 8 کاملا مشخص می باشد.

شما Face Rock (سنگ شبه انسانی) را مشاهده خواهید کرد. برای پیدا کردن نقشه مستقیم به سمت درخت در کنار Face Rock بروید. یک درخت باریک در کنار درخت قائم افتاده و نقشه در تنه درخت نازک قرار گرفته است.

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 6: نقشه 2
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 7: نقشه 2
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 8: نقشه 2
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 9: نقشه 2

نقشه گنجینه نهایی: The Mysterious Snake Mound در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 10: نقشه 3

نقشه گنج شما را وادار برای جستجو به یک زمین همانند مار می کند. با این حال اگر شما دوباره زمان زیادی را به جستجو بپردازید وقت زیادی را تلف خواهید کرد و کمی گیج خواهید شد. این تپه عجیب و غریب در جنوب شرق Van Horn واقع شده است. فاصله معقولی در جنوب “R” در “New Hanover” نقشه دیده می شود.

همانطور که نقشه گنج نشان می دهد، می خواهید بخشی از سنگ ها را در نزدیکی تپه مار جستجو کنید. این موضوع بسیار آسان می باشد و شما به همراه یک شمع می توانید آن را پیدا کنید. حفره ای در مرکز وجود دارد و شما باید نقشه نهایی را در آنجا بیابید. به سوی گنج!

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 11: نقشه 3
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 12: نقشه شماره 3
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 13: نقشه 3

گنج: طلا! طلا! طلا! در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 14: نقشه 4

نقشه نهایی اشاره به یک آبشار می کند و به نظر می رسد این مسیر یک غار باشد. شما این آبشار را در Elysian Pond پیدا خواهید کرد که به طور مستقیم در شمال شرق “E” در “Hanover” نقشه قرار دارد. هنگامی که آن را می یابید، از طریق آبشار بروید تا ورودی غار پنهانی کشف شود.

غار تاریک است، پس فانوس خود را در بیاورید. در طول غار قدم بردارید تا مکانی را بیابید که به سمت پایین بتوانید بروید. هنگام پایین رفتن، از طریق فضای خالی در سمت راست حرکت کنید که شما را به جاده ای که در نقشه نشان می دهد، هدایت می کند.

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 15: نقشه 4
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 16: نقشه 4
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 17: نقشه 4

مسیر را به جلو ادامه دهید تا به چیزی که به نظر می رسد یک حفره معین است برسید. اگر در این گودال بیفتید می میرید. باید به راه خود ادامه دهید تا به لبه دیگری برسید. فانوس شما به خوبی مسیر زیر پایتان را به شما نشان خواهد داد. باید حسابی به عقب بروید تا بتوانید از این گودال مانند یک آکروبات باز عبور کنید. سپس برای صعود به پله های سنگی به سمت چپ خود بروید. جستجو در این منطقه به شما چهار شمش طلا پاداش می دهد.

بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 18: مسیر رسیدن به گنج
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 19: مسیر رسیدن به گنج
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 20: مسیر رسیدن به گنج
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 21: مسیر رسیدن به گنج
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 22: مسیر رسیدن به گنج
بازی Red Dead Redemption 2
عکس شماره 23: مسیر رسیدن به گنج

اگر این اولین بار است که شما طلا به دست آورده اید، باید بدانید که می توانید آنها را در Fences به فروش برسانید. البته شما می توانید آنها را به اردوگاه خود نیز منتقل سازید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

45 thoughts on “دریافت 2000 دلار در بازی Red Dead Redemption 2

  1. آرتور محمدی نیا says:

    سلام من توی غار رفتم ولی نمی دونم گنج کجاست هرچی می پرم می میرم باید چیکار کنم

  2. آرتور محمدی says:

    سلام من توی غار رفتم ولی نمی دونم گنج کجاست هرچی می پرم می میرم باید چیکار کنم

  3. Rzea says:

    هرکی میخواد از غار بیاد بیرون یکبار خودش رو پرت کنه پایین بعد وقتی بمیری از غار بیرونه ۴تا طلا هم هست

  4. امیررضا says:

    سلام داداش خیلی مطلب خوبی بود من که خیلی حال کردم فقط اگه میشه نقشه ی گنج های بازی رو بزار
    موفق باشی

  5. محمد علی says:

    تو غار گیج میشم از اینجا به بعد میمونم توی سمت چپ یه دره هست نمیدونم چه کنم کسی فیلم نداره لینک بده ببینم

  6. آرمان says:

    با دکمه ی L1 در پلستیشن یاLBدر ایکس باکس وارد منوی اسلحه شو و همینجوری که نگهش داشتی دکمه رو برو رو قسمت سلاح های سرد و با آر ۲ یا آر تی فانوسو پیدا کن

  7. آرمان says:

    چرا دو سه جا هس یه جنازه از درخت آویزونه و دارش زدن چند ثانیا نگاش کنی اینا میریزن سرت بعد وو جیب جنازه یه نامه هم هست که میتونی برش داری.یکیش تو مردابای شمال سنت دنیسه یکیشم اطراف آنسبورگ

  8. حامی says:

    آقا یه قبیله تو قسمت شمالی بیس مپ بازی هست که وحشی هستند و حرکاتشون شبیه زامبیاس و رنگ پوستشون هم یا سفید کردن خودشون یا خودش سپیده
    من تو کل جریان بازی فقط یکی ۲بار به دستشون خوردم اونم نصفه شب تو جنگل…
    اول اسبم شروع به غر غر کردن کرد یه نقطه قرمز پشت سرم تو نقشه نشون داد گفتم مثل همیشه یا 🐍 یا حیوون وحشی چیزیه برگشتم دیدم یه ایل آدم نسناس پشت درختا قایم شدن همشون هم فقط چاقو تبر و نیزه دارن خلاصه تا اومدم به خودم بجنبم یه اسلحه انتخاب کنم خرم زدم زمین دوستان هم خرخره رو بریدن.
    دیگه هم هرچقدر تا آخر بازی دنبالشون گشتم تو همون مکان یا جاهای دیگه پیداشون نکردم…از یکی دوستان پرسیدم گفتن تو آپدیت آنلاین جدید بازی قسمت زامبی ها اضافه کردن و لی تو آفلاین نمی‌دونم کسی دیگه خبری داره از اینا!؟

    • Alone cowboy says:

      سلام. اون ها گروه murfree brood هستن. که دشمن ما حساب میشن. البته همه آدم هارو میکشن و میبرن تو کمپ شون. اگه میخوای اونارو بکشی باید اطراف شهر annesburg و van horn رو بگردی. هر وقت رو نقشه دیدی دو نفر مردن ( یعنی دوتا ضبدر رونقشه بود) بدون که کمپ اوناس بعد برو ترتیبشونو بده. من هروقت پیداشون میکنم همشونو میکشم آخریشونو با طناب میبندم یا آتیشش میزنم یا میندازمش رو ریل قطار بعد قطار از روش رد میشه.

  9. محمد says:

    سلام ادمین عزیز, من نقشه رو پیدا کردم اما چجور باید از نقشه ایی که پیدا کردم استفاده کنم؟ محل معلوم نیس!!! مثل نقاشی هستش. چطور بفهمم کجاس

  10. MANI says:

    ببخشید آیا این مثل چیت رمز ها است که اگر بگیریم دیگر به ما تروفی یا چیز های با ارزش بازی رو به نده ؟؟؟
    لطفا جوابم رو بدید ممنونم 😎🙋🙌💝👌👌👍👍

    • جاوید حکیمیان says:

      سلام مانی عزیز
      خیر تمامی این روش ها روش هایی است که خود بازیساز برای بازی خور های عزیز قرار داده و هیچ امکاناتی و تروفی یا چیز با ارزشی ازتون نمیگیره و فقط بهتون 2000 دلار تو بازی اضافه میکنه .
      موفق باشی

  11. سروش says:

    عالی بود من گرفتم فقط قسمت آخر خیلی سخت بود که باید میپریدی بعدش نمیشد بیای بیرون که فقط کافی بود خودتو بکشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + یازده =