آخرین سری از بازی Spider Man تحت عنوان Marvel’s Spider Man به طور انحصاری بر روی ps4 در تاریخ 16 شهریور ماه روانه بازار گردید. از دید بسیاری از منتقدان و سایت های معتبر دنیا این بازی یکی از بهترین بازی های ویدیویی ماجراجویی محسوب می شود.

Marvel’s Spider Man توسط کمپانی Insomniac Games طراحی شده است. این سری از بازی به جای محدود بودن به یک کمیک یا فیلم خاص، روایت منحصر ‌به‌ فرد خودش را از شخصیت مرد عنکبوتی ارائه می دهد.

در بازی Spider Man بازیکنان در نقش Peter Parker مسن تر و با تجربه تر قرار می گیرند. بازیکنان باید از قدرت خود برای نجات نیویورک از دست خائنین (که به یاد ماندنی ترین آنها شامل Electro ،Rhino ،Scorpion ،Vulture و Silver Sable می شود) استفاده نمایند.

چرخش در سراسر نیویورک به عنوان مرد عنکبوتی بی وقفه انجام می شود. این یک سیستم نسبتا ساده و بیش از حد رضایت بخش نیست ولی تنظیمات و متغیرهای جزئی در سراسر بازی باعث هیجان انگیز شدن گشت و گذار در شهر نیویورک شده است.

پیش از انتشار بازی بررسی هایی در مورد بازی Spider Man انجام شده است. ما نمونه ای از این بررسی ها را در زیر گرد آورده ایم تا به شما یک نمای کلی از آنچه که منتقدان درباره بازی Spider Man بیان نموده اند در میان بگذاریم.

  • بازی: Spider Man
  • توسعه دهنده: Insomniac Games
  • پلتفرم: ps4
  • تاریخ انتشار: 7 سپتامبر (16 شهریور ماه)
  • قیمت در بازار جهانی: 60 دلار آمریکا یا 45 پوند انگلستان

GameSpot — 9/10

کمپانی Insomniac Games با تلاش بی وقفه‌ این بازی را ساخته و فراتر از استاندارد های یک بازی ویدیویی به طراحی و احیای شخصیت‌ های آن پرداخته است. این سری از تمامی عنوان های دیگر بازی Spider Man برجسته تر و واقعی تر می باشد. استفاده از حرکات آکروباتیک Spidey و توانایی های شگفت انگیز او به طور حتم شما را شگفت زده خواهد کرد. این کمپانی تجربه‌ای از اسپایدرمن ارایه می‌ دهد که از ذهن‌ تان بیرون نخواهد رفت و حتی پس از تمام شدن بازی، باز هم مایلید برای تنیدن تار به شهر نیویورک بازگردید و به انجام دوباره بازی بپردازید.

IGN — 8.7/10

حرکت بین آسمان خراش های شهر بزرگ نیویورک، مبارزه با گروهی از دشمنان نام آشنا و تنیدن تار برای از بین بردن ضد قهرمان ‌های معروف دنیای اسپایدرمن توسط این سری به خوبی ارائه شده است.

با این حال این انتظار نمی رفت که بازی بیش حد بازیکنان را در گیر دنیای پیتر پارکر نماید. به غیر از چند مشکل در جریان بازی و ماموریت‌ های فرعی که همیشه هم به خوبی خط داستانی اصلی نیستند کمپانی Insomniac Games داستانی را ساخته که به تمام معنا بازیکنان را غافلگیر و شگفت زده می نماید و حس تبدیل شدن به اسپایدرمن را به آنها القا می کند.

US Gamer — 4.5/5

Insomniac Games شخصیت محبوب اسپایدرمن را به نحو احسن طراحی کرده است. پشتیبانی بسیار خوب از کاراکتر ها و گشت و گذار در شهر زیبای نیویورک باعث شده تا حس و حال متفاوتی برای بازیکنان ایجاد گردد.

بازی Spider Man یک بازی تمام عیار با خط داستانی طولانی مدت می باشد. همین طولانی بودن داستان بازی باعث می گردد بازیکنان در هر لحظه با ماموریت و چالش جدیدی رو به رو شوند و از ادامه دادن به بازی احساس خستگی نکنند. به نظر من تاریخچه بازی Spider Man خوشایند نبوده ولی این سری یک داستان شگفت انگیز در آن تاریخ محسوب می شود.

Game Informer — 9.5/10

مانند Batman: Arkham Asylum بازی اسپایدرمن هم، توانسته سطح بازی‌ های ابرقهرمان‌ های محبوب دنیا را بالا ‌برد. در روند بازی این احساس به شما دست می دهد از تمام توانایی‌ های اسپایدرمن در حال استفاده هستید. کمپانی Insomniac Games توانسته پیتر پارکر و دیگر شخصیت ‌ها را به اندازه‌ی خود اسپایدرمن جذاب و خاطره‌انگیز طراحی کند. هیجان و چالش ها تا انتهای بازی همراه بازیکنان است و همین موضوع باعث می شود صبر کردن برای طرفداران کمی دشوار گردد.

GamesRadar+ — 4.5/5

Spider Man هنوز هم یک ماجراجویی بسیار لذت بخش است که مملو از شخصیت های برجسته و لحظات تکرار نشدنی می باشد. Spider Man یکی از بهترین بازی های ویدیویی از Superheroing تا به امروز محسوب می گردد. Insomniac با تجربه تقریبا 25 ساله برای ساخت این بازی ماجراجویی بسیار چشمگیر عمل کرده است.

در نهایت به نظر می‌ رسد که استودیو Insomniac Games در اضافه کردن یک بازی فوق‌العاده دیگر به کلکسیون انحصاری‌ PS4 موفق بوده و اسپایدرمن از پس انتظارات بالا،به خوبی برآمده است.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 5 =