به گفته کمپانی Insomniac بازی Spider-Man برای کنسول ps4 به نقطه عطف مهمى دست یافته است. این کمپانی اعلام کرد که دیسک Gold بازی Spider-Man آماده است تا برای تولید ارسال شود.

Insomniac بیانیه را در توییتر به اشتراک گذاشت و از Sony و Marvel به خاطر حمایت از بازی Spider-Man تشکر کرد.

بازی Spider-Man

بر خلاف اکثر بازی هایی که با webslinger بازی می کنید، Spider-Man کمپانی Insomniac در یک جهان جدید و مستقل قرار گرفته و بازیکنان قدیمی و با تجربه با اعتماد به نفس بیشتری به نبرد با دشمنان می پردازند.

بازی Spider-Man همچنین دارای خبیث ترین شخصیت های فیلم های سینمایی همچون Electro ،Rhino ،Scorpion ،Vulture ،Shocker و اخیرا Silver Sable نیز می باشد.

مرد عنکبوتی در تاریخ 7 سپتامبر (شانزده شهریور) به طور انحصاری برای ps4 عرضه خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش خرید کرده اند انواع پاداش، از جمله سه لباس که ظاهر را تغییر می دهد و توانایی های جدید Iron Spider ،Spider-Punk و Velocity Suit را دریافت می کنند.

علاقه مندان به Spider-Man

اگر شما علاقمند به بازی Spider-Man هستید اما هنوز ps4 ندارید، سونی اخیرا از عرضه یک کنسول Ps4 Pro Spider-Man در طی San Diego Comic Con خبر داد. بسته نرم افزاری همراه با نسخه ای از بازی است. این باندل شامل کنسول قرمز Ps4 pro 1TB با نماد مرد عنکبوتی در مرکز، یک کنترل کننده DualShock 4 و یک کد دانلود برای City That Never Sleeps DLC می باشد. بسته نرم افزاری در کنار این بازی در تاریخ 7 سپتامبر عرضه و 400 دلار فروخته خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider-Man برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + چهارده =