Mike Morhaime از ریاست کمپانی Blizzard پایین آمد و موقعیت او توسط J. Allen Brack پر شده و او با ساخت World of Warcraft در کارنامه خود توانست توجه بسیاری از بازیکنان را جلب نماید.

Bobby Kotick مدیر عامل شرکت  Activision Blizzard گفت: “با تشکر از مدیریت و مشارکت فوق العاده Mike Morhaime برای ساخت یک تیم واقعا بی نظیر. ما واقعا معتقدیم کمپانی  Blizzard یکی از بهترین شرکت های بازی در جهان است”.

Kotick به دنبال این خبر گفت: Allen Adham (بنیانگذار کمپانی Blizzard) و Ray Gresko (رئیس توسعه دهنده) به قسمت اجرایی تیم پیوسته اند.

Morhaime در سایت Blizzard با یک پست اعلام کرد که پس از سال ها فعالیت با افراد با استعداد هم اکنون تصمیم گرفتم این افتخار برای فرد دیگری منجر شود. در ادامه نوشت: “من در حال حاضر به عنوان یک مشاور در شرکتی که دوست دارم و تحسینش می کنم خدمت خواهم کرد”.

او در ادامه گفت: “J. رئیس با اقتدار و پرباری می باشد که این موضوع را در 12 سال تعهد بی وقفه خود در شرکت نشان داده است. رهبری او در World of Warcraft قدرت او را کاملا به رخ بازیکنان کشید. کمپانی Blizzard برای دریافت بازی های بی نظیر بسیاری، خود را به دستان او می سپارد”.

Morhaime یکی از سه بنیانگذار اصلی کمپانی Blizzard است. او از 27 سال گذشته بخشی از شرکت به حساب می آمده و همچنین تحت رهبریت او، این شرکت بزرگ شده تا این شرکت به غول بازی های ویدیویی تبدیل شود. عنوان های پر طرفدار این کمپانی شامل سری بازی های World of Warcraft ،Diablo و Overwatch می شود و توانستند جوایز ارزنده ای توسط آنها دریافت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رئیس کمپانی Blizzard با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره کمپانی Blizzard برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Diablo 3 Ultimate Evil Edition

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =