سری حرفه ای Mega Man در چالش های سخت بسیار مشهور می باشد. البته بازی Mega Man 11 به دلیل چالش های پیچیده باید ظرافت خاصی را در استراتژی ها به کار برد.

برای تهدیدات خطرناک آماده باشید. لبه های کشنده و Robot Master مهارت های شما را به آزمون می کشند. گاهی اوقات کاربران در این مسائل نیاز به کمک پیدا می کنند. بنابراین من اینجا هستم تا به شما توانایی های جدید Mega Man را بدهم. شما می توانید این مسائل را از طریق مرحله Block Man انجام دهید.

قدرت های جدید Mega Man را بیاموزید

The Blue Bomber جدید، سیستم Double Gear را به بازیکنان با آیتم های گوناگون ارائه می دهد.

آیتم Speed Gear سرعت Mega Man را تا حدی افزایش می دهد که به نظر می رسد دنیای بازی کند شده است. به طور کلی، زمان کند شدن را تضعیف می کند تا بازیکنان بهتر بتوانند دشمنان را نابود نمایند.

آیتم Power Gear به بازو و توپ Mega Man قدرت می دهد و او را قادر می سازد تا آسیب شدید برساند. این بخش حتی سلاح های پیشرفته را به قدرت می رساند. مراقب باشید که بیش از حد Gear دچار مشکل نشود، زیرا سیستم Double Gear می تواند بیش از حد گرم شود و قبل از اینکه بتوانید دوباره آن را استفاده کنید، باید آن را خنک نگه دارید.

Double Gear Technique: سعی کنید همزمان R1 + L1 را با یکدیگر نگه دارید. هنگامی که سلامت Mega Man به شدت کم است تا قدرت بمب آبی را آزاد کند، Mega Man به طور همزمان نیرو و سرعت دنده را مهار می کند و به او سود زیادی در مبارزه می رساند.

نابودی از طریق هرم Block Man

توانایی های اصلی Mega Man و قدرت های جدید هیجان انگیز برای ساخت آن از طریق مرحله Block Man برای پیروزی با Robot Master است. Block Man با چالش های پیچیده ای همراه می باشد.

در صورتی که برای دسترسی از طریق level مشکل دارید، به نکات زیر توجه کنید:

Speed Gear،Speed Gear ، Speed Gear! تکرار می کنم Speed Gear، چرا که با سرعت در این مرحله می تواند معجزه کند.

تاکتیک های Mid-boss battle

درست مانند بازی های کلاسیک، Mega Man 11 با شخصیت های به یاد ماندنی بسته می شود و شما با یک برج عظیم در مرحله Block Man روبرو خواهید شد. 4 داستان، پایه و اساس بازی را پوشش می دهند. بنابراین سعی کنید از تمامی مراحل عبور کنید و از هیچ یک طفره نروید. همچنین از Speed Gear بهره ببرید تا مکان های امن را بیابید و در امان بمانید.

تبدیل Block Man

هنگامی که به رئیس بازی Mega Man می رسید باید مطمئن باشید که به راه نهایی دست یافته اید و در آن لحظه به خودتان تبریک بگویید. برای جلوگیری از آسیب دیدن، تمامی رفتارهای مرتبط برای تیر زدن و حمله های تکان دهنده را مطالعه نمایید.

این راهنمایی ها -همراه با عزم و اراده و مهارت شما- به شما کمک خواهد کرد که مرحله Block Man را شکست دهید و توانایی Block Dropper خود را بدست آورید. سلاح هایی که به شما معرفی کردم کاری می کند که اگر به مراحل اولیه بازگشتید آنها را ساده و آسان ببینید. همچنین در این مسیرها آیتم های بهتری به شما تعلق خواهد گرفت.

بازی Mega Man 11 هم اکنون بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Mega Man 11 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =