همانطور که می دانید بازی Fallout 76 نتوانست عملکرد خوبی برای بازیکنان به ارمغان بیاورد از همین رو کمپانی Bethesda برای جبران اتفاقات گذشته با آپدیت ها و محتویات جدید برای بهبود بازی در تلاش می باشد. البته این به روز رسانی های تازه علاوه بر بهبود کلی حاوی یک تغییرات بزرگ است: توانایی باز کردن فروشگاه های شخصی می باشد.

در به روز رسانی های جدید برای جشن سال نو این استودیو وعده بهبود اشکالات پیشین را داده است. همچنین این تیم در برنامه های بلند مدت قصد افزودن ویژگی های خاص را در بازی خود دارند. این برنامه ها شامل یک حالت PvP، ماموریت و اکتشافات جدید Vaults می باشد ولی بزرگترین ویژگی جدید با چند کلمه مطرح شده است: داد و ستد بازیکنان.

این نشان می دهد که بازیکنان قادر خواهند بود تا مغازه های خود را باز کنند و loot های نامطلوب خود را به فروش برسانند، که احتمالا برای کسب درآمد در بازی به حساب می آید. تمامی این اقدامات برای اقتصاد بازی می باشد. تعهدات Bethesda به حفظ پیشرفت به دلیل انتقادات سنگین بازیکنان چه در داخل بازی و خارج بازی در حال ارتقا می باشد. این بازی تاکنون نسخه های محدودی را در بازار عرضه نموده تا بتواند به بهبود آنها بپردازد.

Bethesda قصد دارد برای یک مدت طولانی بازی Fallout 76 را پشتیبانی نماید. البته اکثر منتقدین بر این باورند که در هر صورت این عنوان با عملکرد ضعیفی همراه است. ناگفته نماد که در جواب این منتقدین می توان به بازخوردهای مثبت سابقه این بازی اشاره داشت و امیدوار بود که این کمپانی می تواند با سربلندی به این عنوان رنگ و بویی تازه ببخشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout 76 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. با سایت crocogame همراه باشید تا از اتفاقات پیش رو این بازی مطلع گردید.

خرید بازی FallOut 76 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =