اگر شما سعی در ورود به PlayStation Network) Play station network یا به اختصار PSN شبکه ای مجازی است که شما با داشتن یکی از پلتفرم های شرکت سونی می توانید به تجربه بخش مولتی پلیر بپردازید یا از فروشگاه مجازی شبکه PSN بنام PS STORE به خرید بازی و دانلود بازی بپردازید.) و بازی های آنلاین در پلی استیشن 4 دارید، ممکن است متوجه شوید که قادر به اتصال نیستید. PlayStation Network در حال حاضر از قطع شدن های گاه و بی گاه رنج می برد. در به روزرسانی جدید به نظر می رسد اشکالات PlayStation Network حل و فصل شده است.

اشکالات PlayStation Network به دو دسته مدیریت حساب و Gaming و Social تقسیم بندی شده است. PlayStation Now ،Video ،Vue ،Music و PlayStation Store دوباره آنلاین شده اند.

در قسمت Gaming و Social ممکن است در بخش آنلاین، برنامه ها و راه اندازی بازی ها با مشکلاتی مواجه شوید. مهندسان شرکت سونی در حال کار برای حل این مشکل در اسرع وقت هستند.

درست است این مشکلات همه جانبه می باشد و امکان دارد PS Vita ،PS3 و PS4 را تحت تاثیر قرار دهد ولی این تضمین داده شده که دیگر مشکلی رخ نمی دهد و در صورت بروز این گونه اشکالات زمان زیادی طول نخواهد کشید.

یکی از مشکلات جدی در ارتباط با پیام ارسال شده به حسابهای PSN می باشد. اگر شما با این مشکل رو به رو شده اید کمپانی سونی چند مرحله ساده برای دریافت آیدی PSN خودتان ارائه داده است.

این سرویس در ابتدا با هدف پشتیبانی از PS3 توسط سونی توسعه داده شد. با این حال با گذر زمان و عرضه کنسول ها، محصولات و سرویس های جدید، سرویس PlayStation Network از PS4 ،PS Vita و سایر محصولات سخت افزاری مربوط سونی نیز پشتیبانی نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص PlayStation Network با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را رفع اشکالات PlayStation Network برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =