کمپانی Viz Media اعلام کرده است که پیش از سفارش جهانی Long Story Short، اولین بار است که متن اضافی را به داستان ها و شخصیت های بازی Nier Automata اضافه می کند. این کتاب هم اکنون در ژاپن در دسترس است و ترجمه انگلیسی آن در تاریخ 17 مهر 97 عرضه می شود.

کتاب Long Story Short توسط Jun Eishima و Yoko Taro نوشته شده است. این کتاب برای بازیکنانی که قصد کاووش و بررسی بیشتر را دارند بسیار مفید می باشد. این رمان شامل جزئیات داستان و افکار شخصیتی است که در  Nier شامل نشده است. بازی Nier: Automata برخی از تصورات شما از اقدامات خاصی را که توسط قهرمانان بازی گرفته شده را تغییر می دهد.

در سال 2019، یکی دیگر از رمان های Nier: Automata به نام Short Story Long منتشر خواهد شد. به جای پیروی از وقایع این بازی، Short Story Long مجموعه ای از داستان های کوتاه است که در داخل جهان Nier: Automata وجود دارد.

نسخه اصلی ژاپنی Short Story Long نیز در حال حاضر نوشته شده و شامل هفت داستان است. اما تأیید نشده که ترجمه انگلیسی شامل همان شماره باشد. داستان Short Story Long نیز توسط Jun Eishima و Yoko Taro نوشته شده است.

شما می توانید کتاب Long Story Short را با قیمت 15 دلار در ایالات متحده و 20 دلار در کانادا خریداری نمایید. البته اگر نسخه دیجیتالی را خریداری کنید با تخفیف ویژه رو به رو خواهید شد.

بازی Nier Automata یکی از بازی های مورد علاقه همگان بر روی کنسول ps4 بوده و از منتقدین و سایت های معتبر نمرات خوبی را دریافت کرده است. این بازی از دید منتقدین لقب بازی هیجان انگیز امروزی را به خود گرفت. به علاوه مکانیک مبارزه و قصه گویی قدرتمند در آن مشخصا دیده می شود. این بازی به تازگی بر روی کنسول xbox1 ارائه شده و به خوبی توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Nier Automata برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =