کمپانی Ubisoft یکی از اولین رویدادهای بازی Assassin’s Creed Odyssey را لغو کرد. Damais The Indifferent در این هفته در بازی دیده شد ولی بلا استفاده بود. تأخیرها و لغو ها واقعا تاسف آور هستند، اما صدای شایعه ای از سمت Ubisoft در مورد این نمونه مقدار خوبی را برای تسکین این  ضربه فراهم می کند.

شایعه شده است که این رویداد درست در لحظه انتشار لغو شده و کمپانی Ubisoft در tweet خود نوشت: “ظاهرا Rumour  درباره این ایده هراس داشت. همانطور که ما او را پیگیری می کنیم او نیز یک مبارزه عادلانه به شما خواهد داد”.

در حالی که رویداد Damais بی گناه لغو شد کمپانی Ubisoft در تاریخ 23 اکتبر (1 آبان 97) رویداد جدید epic ship را به بازی می افزاید. شما این کشتی را در Aegean Sea خواهید یافت. Odyssey در اواخر ماه اکتبر بر روی پلتفرم های PS4 ،Xbox One ،PC (و Nintendo Switch در ژاپن) راه اندازی شد و موفقیت بزرگی برای سازندگان فراهم نمود. این پروژه، میزان فروش را برای کمپانی Ubisoft شکست.

کمپانی Ubisoft امیدوار است که بزرگترین و جاه طلبانه ترین نسخه سری بازی های Odyssey را در تاریخ فراهم آورده باشد. این رویداد جدید شامل دو داستان تازه، Legacy of the First Blade و The Fate of Atlantis است که هرکدام شامل سه مرحله به صورت اپیزودی صورت می گیرد. این محتوا با مبلغ خاصی پرداخت می شود ولی قسمت سوم داستان The Lost Tales of Greece به صورت رایگان در دسترس قرار می گیرد.

Alessandro Fillari تحلیلگر بازی گفت: جاه طلبی بازی Assassin’s Creed Odyssey قابل تحسین می باشد زیرا در دوره روایت و داستان سرایی کم و نقص و چندگانه قهرمانان به صورت کاملا جذاب ظاهر شده است. همچنین در کنار داستان لذت بخش بازی مبارزات انتخابی می تواند بازیکنان را تا 50 ساعت سرگرم نماید. البته در بعضی از قسمت ها موضوع کمی خسته کننده می شود ولی به هر حال توانسته موفقیت بسیار بالایی کسب کند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Assassin’s Creed Odyssey به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 7 =