طرفداران بازی Pokemon Go به زودی فرصتی دیگر برای در اختیار گرفتن Legendary Pokémon Moltres خواهند داشت. به عنوان پاداش برای تکمیل Global Challenge (منطقه Safari Zone در ژاپن) Legendary bird به بازی Pokemon Go در تاریخ 8 سپتامبر در یک زمان محدود باز می گردد.

رویداد های Community Day (روز انجمن (Community Day) در یک روز ویژ‌ه‌ در هر ماه میلادی است که بازیکن ‌ها می ‌توانند برای ساعاتی در پارک‌ محله‌ی خود یا در مکان ‌های مشخص دیگری، پوکمون‌های خاصی را در طبیعت مشاهده کنند و آن‌ها را در اختیار بگیرند یا حرکت جدیدی به آن‌ها یاد دهند و تبدیل شدن آن‌ها را ببینند. هم چنین در این روز جوایز خاص و ارزنده‌ای به بازیکن ‌ها اهدا می گردد.) بازی Pokemon Go در Moltres Day فقط سه ساعت طول خواهد کشید.

این رویداد در سراسر جهان رخ می دهد، اما ساعت ها در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود. در این مقاله می توانید تاریخ دقیق این رویداد را مشاهده نمایید.

North America

  • 11 AM – 2 PM PT
  • 2 PM – 5 PM ET

Europe, Middle East, and Africa

  • 10 AM – 1 PM BST
  • 9 AM – 12 PM UTC

Asia-Pacific

  • 12 PM – 3 PM JST

برای شرکت در Moltres Reid باید یک Raid Pass داشته باشید. در زمان محدود این بازی شما می توانید تا پنج Pass رایگان را با Photo Disc در Gym دریافت نمایید. شما برای در اختیار گرفتن Legendary Pokemon باید به دنبال یک شی درخشان در آسمان بگردید.

مانند Ho-Oh که اخیرا به Raid Battles بازگشته Moltres (یک پرنده بزرگ است، که به خاطر توانایی آن برای کنترل آتش شناخته می گردد) یک Fire/Flying دوگانه است که منحصرا برای ضربات پوکمون Rock ساخته و مجددا به بازی باز می گردد. موثرین ترین راه برای شکست دادن قدرت های Tyranitar و Legendary Regirock استفاده از Rock Pokemon مانند Golem می باشد.

Legendary Pokemon تا تاریخ 20 سپتامبر در Raid Battle وجود خواهد داشت. بنابراین شما زمان کمی برای در اختیار گرفتن Legendary Pokemon پیش رو دارید.

Niantic میزبان روز جامعه این ماه می باشد. این رویداد در تاریخ 22 سپتامبر اتفاق می افتد و ویژگی های Pokemon Chikorita را نشان خواهد داد.

بازی Pokemon Go بر روی پلتفرم های ios و anddroid در دسترس می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره رویداد Community Day و بازی Pokemon Go برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 3 =