استخر جایزه بزرگتر از همیشه است.

بزرگترین مسابقات eSports بازی Dota 2 بین المللی، این هفته در ونکوور برگزار می شود. تیم ها برای بزرگترین رقابت در تاریخ به بازی خواهند پرداخت. این جایزه در سال جاری حدود 24.8 میلیون دلار می باشد که نسبت به سال گذشته به میزان 20.77 دلار پیشی گرفته است.

دو رویداد بین المللی در سال های 2011 و 2012 مجموعه های جایزه را با مبلغ 1.6 میلیون دلار تعیین کرده اند. در سال 2013 کمپانی Valve موارد قابل فروش را معرفی نمود و از طریق آن بخشی از درآمد حاصل را به عنوان افزایش جایزه در نظر گرفتند. این نشان می دهد یک ایده پر جنب و جوش به عنوان استخر جایزه هر سال از Compendium اضافه شده است.

در سال جاری کمپانی Valve یک Battle Pass را با قیمت 10 دلار و 25 درصد از کل درآمد حاصل به بخش جایزه می رسد. طبق گزارش CNBC مسابقات رقابتی بازی Dota 2 در طول تمام رویدادهای سال گذشته، 38 میلیون دلار تخمین زده شد که شامل 20.7 میلیون دلار از The International 2017 است. این رقم توسط کمپانی Epic شکست خورده است زیرا 100 میلیون دلار برای تمامی مسابقات قهرمانی رقابت های Fortnite در فصل 2018-2019 پرداخت می کند.

رویداد اصلی روز 29 مرداد 97 آغاز می شود و در روز 3 شهریور 97 به پایان می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. بازی Dota 2 هم اکنون بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد و تمامی بازیکنان و کاربران از این بازی محبوب سالهاست که بسیار لذت می برند و آن را جزو یکی از بازی های چند نفره جذاب نامیده اند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Dota 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =