بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner ابتدا در سال 2003 برای کنسول ps2 منتشر شد و منتقدان و گیمرهای بسیار زیادی از آن استقبال کردند. اکنون بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، زمان انتشار ریمستر بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner مشخص شده است.

کمپانی Konami اعلام کرد، ریمستر بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner روز پنج شنبه 15 شهریور1397 (6 سپتامبر) بر روی پلتفرم های pc و ps4 منتشر خواهد شد.

در سایت متاکریتیک، بازی Zone of the Enders توانست برای کنترل ps2 امتیاز 78 را کسب کند.

بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner یک عنوان سوم ‌شخص Hack and slash با ویژگی‌ های مکانیکی است. نسخه اصلی این بازی توسط هیدئو کوجیما تهیه شده است. قرار است دموی بازی Zone of the Enders The 2nd Runner نیز در Playstation Store عرضه شود. اما هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع اعلام نشده است. همچنین، نسخه ریمستر آن از کیفیت 4k برای واقعیت ‌مجازی پشتیبانی می‌ کند. علاوه بر ریمستر بازی اصلی، حالت‌ ها و ویژگی‌ های بسیار جدیدی به آن افزوده خواهد شد که  در زیر به شرح آن ها می پردازیم:

  • حالت Pro Mode: به‌ وسیله آن می ‌توانید از اسلحه‌ های مکمل در نبرد های سرعتی استفاده کنید.
  • درجه سختی: بسیار آسان (Very Easy)، مناسب افرادی که تجربه اندکی در بازی ‌های واقعیت ‌مجازی دارند.

علاوه بر موارد بالا ویژگی ‌های بیشتری برای نسخه واقعیت‌ مجازی بازی درنظر گرفته شده است:

  • هواپیمای 3D
  •  3D model viewer: قابلیت نمایش سه ‌بعدی با چرخش ۳۶۰ درجه.
  • قابلیت Cinematic Theater

تاریخچه کمپانی کونامی

شرکت Konami در 21 مارس سال 1969 توسط کوزوکی (Kagemasa Kozuki) در اوزاکای ژاپن تأسیس شد. این شرکت در ابتدا، تنها به‌ عنوان یک شرکت تعمیر کننده دستگاه ‌های جک باکس فعالیت می‌ نمود. چهار سال بعد (19 مارس 1973)، تغییرات مهمی صورت گرفت و به نوعی نخستین قدم ‌ها برای ورود به صنعت بازی‌ سازی برداشته شد. در واقع، کونامی خود را به عنوان یک شرکت ساخت دستگاه ‌های سرگرمی معرفی کرد. دستگاه‌ هایی که نخستین کنسول‌ های بازی به شمار می‌ آمدند.

شرکت ژاپنی کونامی در حال حاضر یکی از پردرآمدترین و سود آورترین شرکت ‌های فعال جهان در زمینه ساخت سرگرمی ‌های الکترونیکی است. این کمپانی، نه تنها یک تولید کننده و ناشر بازی‌ های کامپیوتری، بلکه یک شرکت سازنده انیمیشن‌، اسباب‌ بازی ‌های گوناگون، دستگاه ‌های بازی آرکید (Arcade) و کارت‌ های بازی فانتزی کودکان نیز به شمار می‌ رود.

بر اساس بررسی های انجام گرفته، در طول زمان کونامی حالت سینماتیک و هنری بیشتری به خود گرفته است. بازی‌ های Silent Hill و Metal Gear، جزء این گروه هستند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =