بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، استودیو PlatinumGames، در حال کار بر روی عنوان های جدیدی از جمله ساخت بازی اکشن Bayonetta 3 است.

تاریخچه PlatinumGames

PlatinumGames، یک شرکت توسعه ‌دهنده بازی‌ های ویدیویی ژاپنی است. در واقع، یکی از بزرگ ‌ترین استودیو های بازی ساز ژاپن و حتی کل دنیا می آید. PlatinumGame، پس از ادغام دو شرکت Seeds و Odd در اکتبر سال 2007 تاسیس شد. این کمپانی، به ‌دنبال خلق بازی‌ های سرگرم کننده برای هواداران خویش است.

بازی Bayonetta

بازی Bayonetta 2 توسط کمپانی Platinum Games (در سبک Hack & Slash) به عنوان اولین بازی انحصاری nintendo منتشر شد. داستان بازی ادامه ی ماجراجویی Bayonetta است. در این نسخه، Bayonetta برای نجات دوستش، به مبارزه با شیاطین می رود. اما در حین مبارزات، روح دوستش تسخیر می شود.

Bayonetta 3، عنوانی است که بسیاری از طرفداران ژانر اکشن منتظر معرفی آن هستند. تهیه‌ کننده استودیو PlatinumGames، اخیرا اظهارات امیدوار کننده ‌ای در رابطه با این عنوان داشته است.

آقای Inaba -یکی از تهیه‌ کنندگان استودیو PlatinumGames- در مصاحبه‌ ای اذعان کرد:

ما علاقه فراوانی برای ساخت نسخه جدید سری بازی Bayonetta داریم. اما من راجع به یک شرکت بزرگ صحبت می کنم. این که مراحل ساخت بازی چطور پیش برود، هنوز مشخص نیست.

Inaba:

طی سال گذشته ما، درهای شرکت را به روی همه باز گذاشتیم تا هر کسی که می خواهد یک بازی بسازد. در طول یک سال، بیش از ۷۰ طرح از سوی افراد مختلف دریافت کردیم. بنابراین امسال، هدف ما تمرکز و توجه ویژه به این طرح‌ هاست. در حال حاضر، با تسلط کامل طرح ساخت دو بازی جدید را در برنامه داریم.

۱۰ بازی برتر +۹۰ متاکریتیک-۲۰۱۷

لیست عناوینِ معروفِ استودیو Platinum Games، که با تحسین منتقدان رو به رو شده است:

  • عنوان Nier: Automata که به ‌تازگی برای پلتفرم ‌های PS4 و PC عرضه شده است.
  • قسمت اول و دوم بازی Bayonetta
  • عنوان Metal Gear Solid Rising: Revengeance
  • بازی Vanquish

Inaba اظهار کرد:

ما نمی‌ توانیم یک بازی سطح بالا (AAA) با بودجه 10 میلیون دلاری بسازیم. زیرا ما به عنوان توسعه‌ دهنده مستقل بازی‌ های ویدیویی، چنین بودجه‌ ای در اختیار نداریم. با این وجود، ما نمی خواهیم وارد مسیر بازی سازان مستقل شویم و با تیمی اندک، یک بازی بسازیم. من معتقدم، هزینه و بودجه زیاد یک بازی ویدیویی، دلیل بر این نیست که خروجی کار یک بازی موفق خواهد بود. استودیو ما می خواهد بازی ‌هایی با بودجه‌ های متفاوت را توسعه دهد. به عقیده بنده، این اقدام بهترین راه برای رقابت در صنعت بازی های ویدیویی است. بنابراین ما در زمانی مشخص، بر روی بازی ‌های جدیدی کار خواهیم کرد که کاملاً حرفه ای به نظر برسد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =