بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، آقای Josh Sawyer کارگردان بازی Pillars of Eternity 2 قصد دارد مدت زمان کوتاهی به استراحت بپردازد. این بازی، در تاریخ چهاردهم فروردین ­‌ماه ۹۷ (۳ آوریل ۲۰۱۸) بر روی پلتفرم‌­ های nintendo switch – ps4 – xbox1 عرضه شد.

بازی Pillars of Eternity 2

  • سازنده: استودیو Obsidian
  • ناشر: Versus Evil
  • سبک: نقش آفرینی

استودیوی Obsidian

استودیوی Obsidian در سال 2003 تاسیس و داستان آن از شرکتی با نام Interplay آغاز شد. شرکتی که به خاطر ساخت و نشر 2 بازی Wasteland و Descent بر سر زبان ها افتاد. این استودیو در طبقه ی دوم ساختمانی مدرن در شهر Irvine واقع شده است.

اگر جزو علاقه‌ مندان بازی ‌های نقش آفرینی کلاسیک هستید، حتما نام Pillars of Eternity را شنیده ‌اید. مجموعه ‌ای که نسخه اول آن به صورت انحصاری در سال ۲۰۱۵ برای کاربران پلتفرم pc در دسترس قرار گرفت و توانست نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب نماید.

سه DLC بازی Pillars of Eternity 2:

  1. Beast of Winter
  2. Seeker ،Slayer ،Survivor
  3. The Forgotten Sanctum

آقای Josh Sawyer کارگردان بازی Pillars of Eternity 2 در زمینه صنعت بازی های ویدیویی، افتخار کارگردانی بازی های بسیاری از جمله: Fallout: New Vegas ،Tyranny و Neverwinter Nights 2 را دارد. همچنین او به عنوان یک طراح نیز در طول حرفه خود، فعالیت داشته است.

Josh Sawyer پس از گذشت دو دهه (در زمینه صنعت بازی های ویدیویی) در انتشار پستی خبر از مرخصی کوتاه مدت خود داد.

کارگردان بازی Pillars of Eternity 2 طی مصاحبه ای اذعان کرد:

من 19 حدود سال در صنعت بازی های ویدیویی فعالیت دارم. در واقع فکر می کنم نزدیک به 6 سال بر روی بازی های pillars 1  و pillars 2 زمان صرف کردم. بنده اکنون در حال فعالیت بر روی پچ جدید بازی Deadfire هستم. اما پس از انجام این کار قصد دارم کمی استراحت کنم.

Josh Sawyer افزود:

من در زمینه تولید بازی های فانتزی کار کرده ام. در ادامه کار حرفه ای ام می خواهم بر روی پروژه دیگری تمرکز کنم. اما قبل از آن، باید کار دیگری انجام دهم البته نه به عنوان یک کارگردان.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

لیست برترین بازی های اردیبهشت ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =