بر خلاف عنوان های قبلی Fallout، بازی Fallout 76 به صورت آنلاین و چند نفره است که نیاز به اتصال اینترنت دارد. چه اتفاقی می افتد اگر کمپانی Bethesda سرورها را در یک نقطه خاموش کند؟ این موضوع چیزی نیست که Bethesda به آن فکر کند. زیرا این شرکت معتقد است Fallout 76 می تواند تا زمانی که خورشید سوزان طلوع می کند، ادامه یابد.

بازی Fallout 76 تا چه مدت باقی می ماند؟ به گفته  Hines “این بازی تا ابد باقی می ماند”. او گفت: “ما قصد داریم تا زمانی که مردم آن را بازی می کنند این عنوان ادامه پیدا کند و هیچ نشانه ای از کند شدن دیده نشود. البته ممکن است در سرورهای آینده تغییر و تحولی رخ دهد و این صحبت ما یک تعهد بزرگ و عظیم به حساب می آید”.

از آنجا که Fallout 76 تنها یک عنوان آنلاین است باید کمپانی Bethesda همیشه پلاگین ها در سرورها را بروز قرار دهد. Hines گفت:

“مالکیت بازی همواره باقی می ماند و ما برای هر سال این بازی برنامه های بسیار خوبی در نظر داریم. ما اصلا به این موضوع که ممکن است بازی ادامه پیدا نکند حتی فکر هم نمی کنیم”.

در گذشته، زمانی که بازی ها دارای قابلیت های آنلاین نبودند، به طور نظری تا پایان، کار می کردند. اما در این دوره جدید، مدام ایده ها تغییر می کنند و باید به طور مشخصی تا آخر آن را تاثیرگذار قرار داد. موضوع بازی به حفاظت از اهداف تاریخی و آموزشی آن کمک می کند. در واقع یک موزه می خواهد بازی Fallout 76 را حفظ نماید و اجازه دهد تا بازیکنان در 50 یا 100 سال آینده این بازی را انجام دهند (البته هنوز چیزی روشن نیست).

Fallout 76 یک بازی آنلاین برای این کمپانی به حساب می آید ولی این کمپانی همچنان بازی های تک نفره خود را ادامه می دهد. Rage 2 که در سال 2019 راه اندازی می شود، یک بازی کاملا تک نفره است. در حالی که Doom Eternal نیز تک نفره خواهد بود. Hines گفت:

 “علاوه بر بازی های گفته شده عنوان بعدی این کمپانی نیز یک بازی تک نفره خواهد بود”.

در December 2017 کمپانی Bethesda یک فیلم به نام Wonder Woman با بازیگری Lynda Carter منتشر کرد. بسیاری از بزرگترین بازی های Bethesda بیشتر روی عنوان های تک نفره تمرکز داشتند. پس از تعجب برخی از افراد در صنعت بازی، Bethesda اعلام کرد Fallout 76 همیشه آنلاین خواهد بود. همانطور که هاینس توضیح می دهد، Bethesda هنوز هم به بازی های تک نفره معتقد است، اما می خواهد چیزهای جدید را در قسمت چند نفره امتحان کند.

در مصاحبه ای، Hines تاکید کرد که شرکت های بتسدا برای استودیوی های خود درمورد آنچه که در آینده باید انجام دهند، مجوز نمی دهد. برخی بر این باورند که آنلاین بودن بازی Fallout 76 به دلیل مدیریت بودجه هست. ولی Hines می گوید:

“این موضوع صحیح نیست، زیرا از زمان شروع ساخت بازی، ما آن را آنلاین در نظر داشتیم”. او در ادامه افزود: ما بازی های بسیاری را در رده تک نفره داریم. از همین رو برای تجربه بازی آنلاین مشتاق و هیجان زده هستیم”.

بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 اجرا می شود. به گفته Hines نسخه نینتندو این بازی هم اکنون قابل عرضه نمی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout 76 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + ده =