سرورهای سونی برای بازی در ps4 پایین آمدند.

سرورهای PSN در روز پنج شنبه (به زمان ایالات متحده) برای مدتی از دسترس خارج شد. کاربران گزارش داده اند که قادر به اتصال به PSN نیستند و دسترسی به بازی های آنلاین با کنسول ps4 را ندارند.

کمپانی سونی پس از انتشار گزارشات کاربران، فورا بیانیه ای را در صفحه رسمی توییتر خود منتشر و در توییتر خود رسما اعلام کرد که از مشکلات به وجود آمده در سرور های PSN آگاه بوده و هم اکنون تیم در حال بررسی و رفع ایرادات است. سونی گفت مهندسان ما در حال تلاش برای حل این مشکل در اسرع وقت هستند و ما از صبر و شکیبایی شما سپاس گذاریم.

مشکلاتی که برای ps4 پیش آمده محدود بوده و برای تمامی کاربران سرور از دسترس خارج نشده است.

داستان اصلی

بهتر است بدانید فقط شما نبوده اید که نتوانستید با کنسول ps4 بازی کنید. به گفته کمپانی سونی PlayStation Network دچار مشکلاتی شده که بر دریافت بازی آنلاین تأثیر گذاشته است. سونی از طریق حساب رسمی توییتر خود گفت: برخی کاربران دسترسی به PSN دارند و سرور آن ها قطع نگردیده. با این توییت ما متوجه می شویم قطع سرور مشکلی سراسری نبوده است. برخی کاربران ممکن است در شروع بازی، برنامه های کاربردی یا بازی های آنلاین به مشکل برخورد کرده باشند.

توسعه دهندگان بازی به مشکلاتی از جمله Bungie with Destiny 2 اشاره کرده اند. مشخص نیست چه اتفاقی باعث به وجود آمدن این مسئله شده است. هر چند بدون شک بزرگ ترین رویداد روز مربوط به توسعه فصل پنج بازی Fortnite است که یک بروزرسانی جدید با انواع تغییرات در سبک محبوب battle royale به ارمغان آورده است.

با اینکه بازی Fortnite در کنسول ps4 دارای برخی مشکلات است ولی در تمام سیستم عامل ها دارای مشکل voice chat می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 8 =