کمپانی Capcom بازی Resident Evil 7 را به کنسول Nintendo Switch در ژاپن رساند. به نظر می رسد این موضوع یک نوع آزمایش بوده تا این کمپانی بازی های دیگر خود را نیز به نینتندو و ژاپن وارد نماید.

یکی از سخنگویان کمپانی Capcom در Wall Street Journal گفت: ما جزئیات بیشتری از بازی Resident Evil 7 در اختیار کاربران نینتندو قرار خواهیم داد. در ادامه WSJ اعلام کرد که کمپانی Capcom به عناوین دیگری برای ورود به نینتندو و ژاپن نیز نگاه می کند.

با این حال تاریخ انتشار خاصی برای عناوین دیگر مشخص نشده است. یکی از مزایای پخش بازی ها، این است که اجازه می دهد تا کنسول سوئیچ که در مقایسه با xbox1 و ps4 کمتر می باشد بازی هایی با گرافیک و مکانیک بالا را هم تجربه نماید.

سرویس هایی مانند PlayStation Now از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و تمامی اختلال در آنها به اتصال شما به اینترنت بر می گردد.

برای بازی Resident Evil 7 کمپانی Capcom حدود 18 دلار برای 180 روز بازی، در نظر گرفته است. به هر حال مردم پیش بینی کرده اند که وارد شدن عناوین به این بخش به محبوبیت بالایی دست می یابد.

کمپانی Electronic Arts به تازگی یک شرکت Streaming برای کمک به جاه طلبی های خود به ارمغان آورده است، در حالیکه Xbox قبلا تایید کرد که در حال کار بر روی سرویس Streaming بازی می باشد ولی هنوز خبری از آن به میان نیاورده است.

Phil Spencer رئیس Xbox می گوید: سرویس مایکروسافت می خواهد بهترین کیفیت را برای تمامی کنسول ها به ارمغان آورد. البته کنسول سونی هم اکنون دارای سرویس Streaming در PlayStation Now می باشد.

Strauss Zelnick اظهار کرد: من معتقدم سرویس Streaming طی یک تا سه سال آینده واقعا خسته کننده خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره سرویس Streaming بازی Resident Evil 7 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Resident Evil 7 Biohazard

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =