شرکت یوبی سافت، برای اولین بار یک بخش جدید به بازی Far Cry 5 اضافه کرد که Far Cry Arcade نام دارد. جزیره سریال Lost در Far Cry 5 نیز در همان بخش اضافه شده است. بازی Far Cry 5 که به تازگی بر روی پلتفرم های pc – xbox1 – ps4 عرضه شده، توانسته نظر منتقدین را به خود جلب و از اکثر سایت های معتبر، نمره قبولی را کسب کند.

در Far Cry Arcade شما می توانید مراحلی به سلیقه خود طراحی و آن ها را بازی کنید. هدف Far Cry  Arcade  این است که پس از اتمام داستان بازی و خالی کردن نقشه Hope County از دشمنان، همچنان انگیزه ای برای بازی کردن داشته باشید. با استفاده از این امکانات می توانید مراحل متنوعی خلق کنید، ولی برای این که یک مرحله ارزش بازی کردن داشته باشد، باید زمان زیادی صرف کنید. به همین دلیل اکثر مراحل ساخته شده ،کسل کننده هستند. تعداد انگشت شماری مرحله ی تقریبا جذاب در Far Cry Arcade وجود دارد که آن ها همگی توسط توسعه دهندگان Ubisoft طراحی شده اند.

Ubisoft:

ما نقشه ای دقیق و پرهیجان در Far Cry Arcade ساختیم. در جزیره ی  Lost شما با 9 ایستگاه رو به رو می شوید.

به دلیل محبوبیت سریال Lost، این بار کمپانی Ubisoft، نقشه این سریال را بر روی کنسول PS4 منتشر کرد. بنابراین آنچه شما دریافت می کنید، بسیار شبیه به این سریال تلویزیونی است. این نقشه بر روی پلتفرم pc موجود نمی باشد، مگر اینکه Ubisoft یک نسخه پشتیبانی برای نقشه Lost در Far Cry 5 منتشر کند. این نقشه در مقیاس بزرگ ساخته شده است. به گفته Ubisoft، جزیره سریال Lost در Far Cry 5 ارزش بازی کردن دارد.

خرید بازی Far Cry 5

سریال Lost

Lost، یکی از سریال‌ های بسیار پرهزینه هالیوودی است. این سریال از سپتامبر ۲۰۰۴ تا می ۲۰۱۰ در ۶ فصل عرضه شد. داستان این سریال مربوط به مسافرین یک پرواز است. این پرواز مرموز از سیدنی راهی لس انجلس شد که در میان مسیر دچار سانحه سقوط گشت. محل سقوط آن‌ ها جزیره ‌ای، به دور از ارتباط با دنیای خارج بود. بنابراین ساکنان آن باید به ماندن در جزیره عادت می کردند.

مهمترین عامل جذابیت سریال Lost، غافلگیری است. چون شما حتی نمی توانید حوادث دو دقیقه بعدتر را حدس بزنید. در واقع با تماشای بخش هایی از داستان، چنان شوکه می شوید که نویسنده این مجموعه را تحسین می کنید.

همانطور که پیش تر ذکر گردید، بازی  Far cry 5روی سه پلتفرم‌ pc – xbox1 – ps4 عرضه شده است .به نظر می رسد، این بازی به دنبال راهی مناسب برای پیشی گرفتن و یا حتی رسیدن به بازی های رقیب خود باشد.

آیا نقشه جدید بازی Far Cry 5، توجه علاقه مندان به این گیم را به خود جلب می کند؟ آیا با اضافه شدن نقشه در این بازی شاهد افزایش تعداد کاربران آن خواهیم بود؟

لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =