کمپانی Netflix هم اکنون بر روی سریال Witcher متمرکز می شود. آخرین اخبار منتشر شده کاراکترهای Ciri و Yennifer را به نمایش گذاشته است و این دو شخصیت نقش بسیار بالایی در این سریال ایفا می کنند.

در مصاحبه ای که خبرنگار هالیوود با این بازیگران انجام داد، Freya Allan بازیگر نقش Ciri و Anya Chalotra بازیگر نقش Yennifer (جادوگر) می باشند. این دو بازیگرِ هنرمند، کار خود را در کنار Henry Cavill برای نقش Geralt of Rivia ادامه می دهند.

سریال Witcher بر اساس بازی ساخته کمپانی CD Projekt RED می‌باشد. بازی نیز براساس رمانی به همین نام نوشته Andrzej Sapkowski می‌باشد. سریال Witcher احتمالا برای فصل اول دارای 8 قسمت خواهد بود و به احتمال زیاد نیز در اوایل سال 2020 پخش خواهد شد.

چهار قسمت ابتدایی توسط Alik Sakharof کارگردانی خواهد شد. چهار قسمت دیگر فصل اول سریال ویچر نیز توسط الکس گارسیا لوپز و Charlotte Brändström کارگردانی خواهند شد.

Yennifer معشوقه اصلی Geralt و همچنین شخصیتی مادرانه برای Ciri است. هر دو بازیگر تقریبا تازه پا به دنیای بازیگری نهاده اند.

دیگر بازیگران اضافه شده به سریال در این مقاله نام برده نمی شوند ولی برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باسایت crocogame همراه باشید.

همچنین WitcherNews اطلاعات بیشتری را در زمینه این سریال به اشتراک گذاشته است. Renfri یکی از غم انگیزترین و خشن ‌ترینریشه های داستانی داستانی را در دنیای Witcher دارد.

سازندگان این مجموعه گفتند قصد دارند در این سریال تمامی عناصر جذاب را برای رضایت طرفداران این عنوان فراهم آورند. طی مصاحبه THR ،Hissrich گفت: درست است که شخصیت Ciri یک زن است و من به خوبی می توانم با آن ارتباط برقرار نمایم ولی کمک طرفداران به من انرژی مضاعف برای بهبود کار در این نقش بخشید.

همه طرفداران بازی Witcher بی صبرانه برای مشاهده این سریال هیجان زده هستند.

لطفا نظرات خود را درباره سریال Witcher برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =