کمپانی Activision اعلام کرده که بازی Call of Duty Black Ops 4 تغییراتی در سلاح های پایه ای خود انجام داده است. این سلاح ها تحت عنوان Signature می باشند. شما می توانید دو سلاح را قبل از این که بازی Call of Duty Black Ops 4 منتشر شود تجربه نمایید. شما برای به دست آوردن این سلاح ها باید به انجام چالش هایی در بازی بپردازید که از این طریق مهارت های شما در تمام قسمت ها نیز سنجیده شود.

سلاح های Signature با دیگر سلاح ها تفاوت خاصی ندارند و مزیت خاصی در این نوع سلاح ها دیده نمی شود. فقط زمانی که بازیکنان به ظاهر این سلاح ها نگاه می اندازند به نظر می رسد سلاح ها ارتقا یافته اند ولی همانطور که بیان شد قابلیت های خاصی در آنها وجود نخواهد داشت.

کاربران باید برای به دست آوردن سلاح های Signature چالش های مختلفی را در بازی پشت سر بگذارند و پس از تکمیل چالش مورد نظر بازیکن می تواند به یکی از این سلاح ها دسترسی پیدا کند. توجه داشته باشید شما قادرید دو سلاح را بدون انجام چالش ها دریافت نمایید.

کمپانی Activision اعلام کرده است که پیش خرید کنندگان Call of Duty: Black Ops 4 مزایای ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. شما می توانید با پیش خرید نسخه‌ی Pro، Digital Deluxe ،Digital Deluxe Enhanced یا Mystery Box Edition سلاح MX-9 را در جلدی که به طرح عقاب طلایی می باشد به عنوان پاداش دریافت نمایید. در تصویر شماره 1 نمایی از سلاح جدید بازی Call of Duty Black Ops 4 تحت عنوان MX-9 را مشاهده می نمایید.

بازی Call Of Duty Black Ops 4
تصویر شماره 1: نمایی از سلاح MX-9

حالت Blackout

نسخه بتا حالت Blackout، بازی Call of Duty Black Ops 4 تمامی کاربران را در نقشه‌ ای بسیار بزرگ در مقابل یکدیگر قرار می ‌دهد و آخرین کسی که بتواند در نقشه زنده بماند به عنوان برنده اعلام می ‌شود. توجه داشته باشید این حالت را می توانید به صورت تک نفره، دو نفره و تیمی تجربه نمایید. در این حالت تمامی بازیکنان در یک نقشه قرار می گیرند و به مبارزه می پردازند و آخرین کسی که در نقشه زنده بماند به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی 

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر ماه (12 اکتبر) بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 عرضه خواهد شد. نسخه Beta با سبک های Battle Royale و Blackout در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور ماه) برای ps4 و در 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) برای xbox1 و pc روانه بازار می گردد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Call of Duty Black Ops 4 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =