در حال حاضر صاحبان xbox1 و xbox360 می توانند معامله ی خوبی در Xbox Live Gold داشته باشند و به جای قیمت معمول 60 دلار سالانه قادرند یک اشتراک 12 ماهه با قیمت 40 دلار از فروشگاه Microsoft دریافت نمایند.

این یک صرفه جویی 33٪ است که در حال حاضر معامله بسیار خوبی برای صاحبان Xbox به حساب می آید. این پیشنهاد در تاریخ 10 مرداد ماه پایان می یابد.

این معامله برای اعضای جدید و قدیم Xbox یکسان است و شرکت Microsoft تفاوتی بین آنها قائل نمی شود.

اگر شما در اواسط یک اشتراک هستید خرید این 12 ماه به آن اضافه می گردد. Xbox Live Gold سرویس پرداخت آنلاین Microsoft برای xbox1 و xbox360 است. علاوه بر اجازه دادن به انجام بازی های آنلاین خود، بازی های رایگانی را نیز در هر ماه ارائه می دهد. که شامل دو بازی برای xbox1 و دو بازی برای xbox360 است و بازی های xbox360 همواره قابل اجرا در xbox1 می باشد. بازی های رایگان هرچه به جلو پیش روند از کیفیت بهتری برخوردار می شوند.

به طور مثال بازی های رایگان تیر ماه Gold، Assault Android Cactus و Death Squared برای کاربران xbox1 و Virtua Fighter 5: Final Showdown و Tom Clancy’s Splinter Cell: Convictionبرای اعضای xbox360 می باشد. البته هم اکنون زمان بازی Virtua Fighter 5 به پایان رسیده است.

فروش سالانه Ultimate Game Sale شرکت Microsoft بین تاریخ های 28 تیر ماه تا 8 مرداد ماه بوده است.

اعضای Gold هر هفته تخفیف ویژه ای اغلب در بازی های محبوب از فروشگاه مایکروسافت دریافت می کنند. یکی از سیاست های موفق بخش xbox مایکروسافت، ارائه بازی های رایگان مخصوص کاربران Gold در شبکه Xbox Live Gold است. این شرکت مشهور در پایان هر ماه میلادی، عناوین جدیدی را به طور رایگان در اختیار دارندگانِ کنسول xbox1 و xbox360 قرار می دهد. به این ترتیب، گیمرها در صورت دریافت این عناوین، همیشه قادر به تجربه آن ها خواهند بود (این در حالی است که اکانت Xbox Live Gold آن ها فعال باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =