بازی Path of Exile با سبک RPG برای پلتفرم های pc و xbox1 روانه بازار گردیده است. توسعه دهندگان تمام جذابیت های یک بازی ویدیویی را در این بازی به نمایش گذاشته اند.

سفر در زمان، شکار هیولاها و جهان هیجان انگیز ، جذابیت بازی را بسیار بیشتر کرده است. حال توسعه دهندگان به دنبال خطرات و ثروت های پنهان درون زمین هستند.

توسعه جدید بازی در تاریخ 9 شهریور ماه برای pc و در تاریخ 12 شهریور ماه برای xbox1 روانه بازار می گردد. در این بروز رسانی با سیاه چال ها و معادن بسیار مخوف رو به رو خواهید شد. این معادن تحت عنوان Azurite دارای مواد معدنی کمیاب و گنجینه های از دست رفته می باشند. شما از طریق جمع آوری این مواد معدنی قادرید شخصیت خود را ارتقا بخشید.

اما برخلاف سایر سیاه چال هایی که در PoE پیدا می کنید، معادن Azurite در تاریکی مطلق قرار دارند و شما در بازی برای خلاصی از آن ها باید مدت طولانی به تلاش بپردازید. معادن Azurite یک زندان بی انتها می باشند. بازیکنان تازه وارد و کسانی که با این نوع از بازی ها آشنایی دارند مطمئنا به طور یکسان در این سیاه چال ها دچار مشکل خواهند شد. در تصویر زیر صحنه ای از بازی Path of Exile را مشاهده می نمایید.

بازی Path of Exile
عکس شماره 1: صحنه ای از بازی Path of Exile

با استفاده از Automated Mine Cart شما می توانید یک منبع نور ایجاد کنید که از تاریکی اطراف شما بکاهد و مسیر را برای رهایی تان از سیاه چال ها محقق سازد. در طول مسیر شما با هیولا هایی که در مناطقی مخفی شده اند به مبارزه می پردازید. در طی مسیر مسابقه شما باید دیوار های پنهانی را پیدا نمایید و از طریق آنها به منابع ارزشمندی دست پیدا کنید.

مناطق زیر زمینی از مسیر های فرعی بسیاری تشکیل شده است. احتمالا در مسیر بازی خفاش ها کار شما را سخت می کنند. بازیکنان سطح پایین اگر تمام تلاش خود را به کار گیرند به طور حتم پیشرفت های قابل توجهی خواهند داشت. در بازی حتی وقتی به انتهای مسیر می رسید اگر به عقب باز گردید با مناطق جدیدی رو به رو خواهید شد.

شما قادرید از غارهای تاریک به غارهای یخی وارد شوید. پس همیشه مکان های مختلفی برای کشف خواهید داشت و هرچه به جلو بروید با مکان های مخوف و تاریک تر ی مواجه می گردید.

علاوه بر سیاه چال ها و معادن، مسیر های موجود در بازی، جلوه های بصری، نورپردازی و شخصیت دستخوش تغییراتی شده اند. مهارت ها و پیشرفت های فراوانی به کلاس های بازی اضافه گردیده اند.

به عنوان مثال، Skill جدید تحت عنوان Smite برای شخصیت Templar در نظر گرفته شده که اجازه می دهد بازیکنان به طور مداوم به دشمنان ضربه وارد نمایند.

در طول بازی شما می توانید Timeworn Reliquary Keys نادری را به دست آورید و از طریق آن صندوق های موجود در مسیر بازی را باز نمایید. شایان ذکر است که درون این جعبه ها جوایز نفیسی قرار دارد. در تصویر زیر نمایی از بازی Path of Exile را مشاهده می کنید.

 

بازی Path of Exile
عکس شماره 2: نمایی از بازی Path of Exile

توسعه دهندگان اعلام کرده اند که رشد دائمی این بازی ناشی از استقبال پرشور آن می باشد. رایگان بودن بازی تاثیر به سزایی در جذب علاقه مندان داشته است. توسعه دهندگان بازی Path of Exile قصد دارند تمرکز خود را بر روی گیم پلی مبتنی بر خشونت قرار دهند تا بازیکنان همواره در طول بازی با چالش های جدید و مهیجی دست و پنجه نرم کنند.

بازی Path of Exile شباهت زیادی به بازی Diablo 2 دارد. این به معنای تقلید توسعه دهندگان بازی نیست بلکه نشان دهنده این است که بازی های کمپانی Blizzard در کیفیت های عالی ساخته و پرداخته می شوند. در ابتدای بازی شما قادر خواهید بود از میان 6 کلاس موجود یکی را انتخاب کنید و شروع به بازی نمایید.

شخصیت های Templar و Wizzard از محبوب ترین کاراکتر های بازی به شمار می روند. Templarدارای توانایی های بدنی قوی همراه با هوش فوق العاده می باشد. Wizzard جادوگری است که قدرتش بر روی مبارزات از راه دور استوار گردیده.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Path of Exile برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی با ما همراه باشید.

1 thoughts on “سیاه چال ها در بازی Path of Exile

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =