در گذشته مشخص شده بود که بازی Fallout 76 هم همانند اکثر بازی‌ های امروزی، دارای پرداخت‌ های درون برنامه‌ای است اما کمپانی Bethesda سازنده و ناشر بازیFallout 76، اعلام کرد که بازیکنان نیازی ندارند با پرداخت پول واقعی Perk Card مورد نظرشان را خریداری کنند. در واقع پرداخت‌ های درون برنامه‌ای بازی Fallout 76 به آیتم ‌های تزئینی محدود شده است.

در حال حاضر، Bethesda جزئیات بیشتری در مورد نحوه کار Microtransactions در Fallout 76 به اشتراک گذاشته است.

Pete Hines در گفت و گویی با Major Nelson بیان کرد: “واحد پول بازیکنان در بازی Fallout 76 که در بخش پرداخت‌ های درون برنامه‌ای مورد استفاده قرار می‌ گیرد Atoms  نام دارد”.

شما قادرید از این Atom ها برای تهیه لباس و لوازم تزئینی استفاده نمایید. شما می توانید این اتم ها را با تکمیل وظایف در بازی کسب یا آن ها را با پول واقعی خریداری کنید. متاسفانه کمپانی Bethesda هنوز اطلاعاتی از قیمت Atom منتشر نکرده است.

Pete Hines در ادامه بیان کرد این Atom ها در بازی به تعداد بسیاری بالایی وجود دارند و کاربران به سادگی می توانند به آن ها دست پیدا نمایند. او در باره Atom ها اینگونه می گوید:

“اتم‌ ها مواردی هستند که با تجربه‌ ی بازی، آن‌ها را کسب خواهید کرد. ما آن‌ها را به سادگی در اختیار شما قرار می دهیم برای مثال زمانی که اولین هیولای بازی را می ‌کشید یا زمانی که برای اولین بار یک میوه را می ‌خورید، اتم‌ ها به شما پاداش داده می ‌شوند. اتم ‌ها پاداش ‌های چالشی بازی می باشند. از اتم ‌ها می‌ توانید برای خرید لباس یا سایر موارد تزئینی در بازی استفاده نمایید. مواردی که شما را از سایر کاراکتر های بازی متمایز می‌ کند”.

به نظر می رسد Bethesda مدل بازی هایی همچون Overwatch و Fortnite را دنبال می کند که فقط اجازه می دهد بازیکنان پول واقعی را در لوازم تزئینی صرف کنند، نه موارد و یا توانایی هایی که در واقع بر روی بازی تاثیر می گذارد. پیش خرید کنندگان بازی Fallout 76 روی xbox1، به تعداد 500 اتم به رایگان دریافت خواهند کرد.

بازی Fallout 76 در تاریخ 23 آبان ماه  بر روی پلتفرم های xbox1 ،ps4 و pc در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه بتا بازی در تاریخ 23 اکتبر بر روی xbox1 منتشر خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout 76 برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =