نمایشگاه E3 2018 خبرها، اعلامیه ها و نمایش های ویدئویی را پیرامون بازی های ویدئویی به عموم منتقل می کند. در هفته های پیش، بازی های Battlefield V،Rage 2 و Call of Duty: Black Ops 4 اعلام شدند و این بدان معنا نیست که E3 دیگر خبر مهیجی را برای ما نداشته باشد. در ادامه این مقاله، از خبرهای بیشتری مطلع خواهید شد.

با توجه به شایعاتِ بسیار، اتفاقات جالب در راه است.

تعداد شایعات پیرامون 2018 E3 در سال گذشته بسیار بیشتر از امسال بود. خبرهای زیادی از Walmart کانادایی درباره بازی های پیش رو دریافت شد.

E3 امسال به صورت غیر رسمی در تاریخ 19 خرداد (توسط EA Play) آغاز می شود. این رویداد، بیشترین اطلاعات از E3 را به ما خواهد داد.

شایعات E3 2018

Gears of War 5 ،New Assassin’s Creed ،Just Cause 4 و بسیاری از بازی های دیگر

لیست بسیاری از بازی ها، توسط Walmart کانادایی لو رفت. برخی از بازی های فاش شده، حتی توسط سازندگان معرفی نشده بودند و ما از وجود آنها بی خبر بودیم. تا اینکه Walmart خبرهایی پیرامون بازی های Rage 2 ،a new Assassin’s Creed ،Gears of War 5 ،Dragon Quest 2 و Just Cause 4 را برای مخاطبان فاش کرد.

خبر ورود بازی Horizons 5 بعد از بازی Horizon 4 بسیار تعجب برانگیز و بعید بود و هنوز درستی این خبر تایید نشده است. همچنین شرکت Bethesda واکنش غیر معمولی به اخبار داشت و پس از مدتی بازی Rage 2 را معرفی کرد.

بار دیگر Walmart کانادا، خبری از بازی ای با عنوان Splinter Cell را به بازیکنان لو داد. البته خبرهای کاملی از این بازی دریافت نشده اما طرفداران Ubisoft در خصوص آن کمی کندوکاش به عمل آورده اند. در عکس شماره 1 صحنه ای از بازی Rage 2 را مشاهده می کنید.

E3 2018
عکس شماره 1: صحنه ای از بازی Rage 2

سال گذشته Yves Guillemot -مدیر شرکت Ubisoft- اعلام کرد:

این شرکت آپدیت جدیدی به عنوان Cell-Themed را برای بازی Ghost Recon Wildlands اوایل سال جاری عرضه کرد. این طرح نه تنها Splinter Cell جدید را متولد کرد، بلکه بازگشت Sam Fisher با صدای محبوب Michael Ironside را به بازیکنان نشان داد. ایده Ubisoft در این زمینه بسیار هوشمندانه بود.

خبر بازی Fallout

کمپانی Bethesda قبل از بازی Fallout ،Rage 2 را معرفی کرد. به تازگی تیزرهایی از بازی Rage 2 منتشر شد و احتمال آنکه بازی Fallout نیز مانند آن معرفی شود بسیار زیاد است. این شرکت چندی پیش در توئیتر رسمی خود، یک تصویر با عنوان Fallout Vault Boy را به صورت پیش نمایش نشان داد.

بر اساس گمانه زنی ها، یک بازی جدید از Fallout به صورت ریمستر از بازی Fallout 3 یا 4 Fallout برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch عرضه خواهد شد.

شرکت Bethesda گفت:

نمایشگاه E3 امسال از بازی Rage 2 اطلاعات جالبی در اختیار مخاطبان قرار می دهد. همچنین از آپدیت جدید The Elder Scrolls بیشتر خواهیم گفت.

شرکت Bethesda Softworks رسما بازی Fallout 76 را معرفی کرد. این بازی توسط Skyrim و استودیو Bethesda ساخته شده است. در حال حاضر اطلاعاتی راجع به نوع بازی در دست نیست اما از آنلاین بودن آن در جریان هستیم.

Star Fox بازی مسابقه ای با عنوان Grand Prix

سری بازی Star Fox در سال های اخیر فعالیت چندانی نداشته. البته بازی Star Fox Zero ممکن است تغییرات قابل چشم گیری داشته باشد. با توجه به خبرهای فاش شده، باید در انتظار یک بازی مسابقه ای به نام Star Fox: Grand Prix باشیم. کاربری در Reddit ادعا کرد این بازی یک حالت ماجراجویانه در یک دنیایی متفاوت را روایت خواهد کرد.

بازی Cyberpunk 2077 در راه است.

ما می دانیم شرکت CD Projekt Red -سازنده بازی های Witcher و Cyberpunk 2077- به طور حتم در نمایشگاه E3 امسال حضور خواهد داشت. این شرکت هنوز برنامه خود را پیرامون ارائه عنوان Cyberpunk 2077 اعلام نکرده است.

اعلام نسخه کلاسیک N64

شایعات در خصوص نسخه کلاسیک N64 از زمان انتشار NES وجود داشت. با وجود موفقیت کسب شده توسط SNES، ساخت Nintendo 64 دور از انتظار نبود. بهترین مکان برای معرفی آن قطعا E3 2018 می باشد.

پیش بینی ها و بازی های تایید شده

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی های تایید شده به لینک E3 2018 وارد شوید و در سایت crocogame با ما همراه باشید تا از خبرهای جدید بیشتر مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =