یکی از شایعات در مورد پروژه Scarlett، کنسول نسل بعدی Xbox مایکروسافت، این است که کنسول نسل بعد شامل دو سیستم مختلف می شود. یکی از مدل های آن Anaconda می باشد در حالی که یک مدل دوم، مدل پایین تر که ظاهرا Lockhart نامیده می شود، گفته شده که در آثار قرار دارد. در حال حاضر، به نظر می رسد که همه چیز ممکن است تغییر کند (یا حداقل به صورت دقیق تر به آن توجه شود). در ادامه با اتفاقات پیش رو کنسول Scarlett بیشتر آشنا خواهید شد.

Phil Spencer رئیس Xbox در کنفرانس E3 2018 اعلام کرد که مایکروسافت در حال کار بر روی کنسول های جدید است. اسپنسر به BusinessInsider گفته است که مایکروسافت در حال حاضر یک کنسول جدید، نسخه Xbox One S All-Digital Edition را عرضه کرده و پروژه دیگری را با نام Project Scarlett اعلام نموده است. بنابراین دو بخش در آنجا وجود دارد.

Spencer گفت: “سال گذشته ما کنسول ها را اعلام کردیم و کنسول خود را حمل می کنیم و کنسول دیگری را نیز مشخص کردیم. این به نظر چندگانه می باشد.” او با یک خنده اضافه کرد: “از لحاظ فنی، چندگانه است.” “در حال حاضر، ما بر روی پروژه Scarlett تمرکز می کنیم و آنچه را که در صحنه قرار داده ایم.”

تا کنون ما متوجه نشده ایم که Scarlett نام یک کنسول و یا چند سیستم است. انتشار کنسول Scarlett در سال 2020 هم فراتر از واقعیت می باشد البته همه برنامه ها می تواند قابل تغییر باشد. Brad Sams به یک شرکت داخلی مایکروسافت گزارش داد که مایکروسافت دیگر قصد ندارد کنسول نسل بعد را با نام کمتری عرضه کند اما در عوض تنها بر Scarlett تمرکز دارد.

هر چه که باشد، Halo Infinite به عنوان یک راه اندازی برای کنسول پروژه جدید اسکارلت منتشر خواهد شد. این قابل توجه است زیرا اولین بار از سال 2001 Halo: Combat Evolved است که یک بازی Halo در سخت افزار جدید Xbox منتشر می شود.

لطفا نظرات خود را درباره کنسول Scarlett به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =