کنفرانس E3 2019 همواره شایعاتی به همراه دارد. این اتفاقات با آگهی و تریلر گزارش می شوند که به احتمال زیاد بیشتر آنها واقعیت نداشته باشند و کمی فراتر از اتفاقات واقعی خواهد بود. ما تعدادی از شایعات مطرح شده که هنوز از واقعی بودن آنها مطلع نیستیم را برای شما در این مقاله به ارمغان خواهیم آورد. به یاد داشته باشید هیچ چیزی در این مقاله هنوز تایید نشده است. در اینجا مجموعه ای از شایعات و جزئیات مشخص شده می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره کنفرانس E3 2019 به دست خواهید آورد.

اگر بخواهیم بر اساس سال پیش تصمیم گیری کنیم به این نتیجه می رسیم که سال گذشته، شایعاتی در E3 2018 از وجود بازی های Hitman 2 و Assassin’s Creed Odyssey به ما اطلاعاتی داد و در آخر به واقعیت منجر شد. پیش از E3، گمانه زنی ها نیز بر این بود که CD Projekt Red از Cyberpunk 2077 (و آنها پسر) را نشان می دهد و Bethesda چیزی مربوط به Fallout را اعلام می کند (و ما Fallout 76 را دریافت کردیم).

Infinity Ward’s Call Of Duty 2019 برای Modern Warfare 4 مشخص می شود.

به طور سنتی، Activision نام جدید بازی Call of Duty خود را در ماه خرداد نشان می دهد، اما هم اکنون هیچ اطلاعاتی در دست نیست. با تمام این ها طرفداران متوقف نشده اند و بر این باورند که Modern Warfare 4 در راه می باشد. کمپانی Infinity Ward به عنوان توسعه دهنده بازی Call of Duty 2019 شناخته شده است. ما تنها اطلاعاتی که از این بازی داریم به گیم پلی، حالت تک نفره و co-op بازی بر می گردد. Aston Williams مدیر ارتباطات Infinity Ward شایعات بازی Call of Duty 2019 is Modern Warfare 4 را شروع کرد و از آن پس شایعات بزرگتر شد.

مایکروسافت حداقل یکی از کنسول های بعدی Xbox خود را معرفی می کند

شایعه ای که در مورد کمپانی مایکروسافت وجود دارد دو کنسول جدید Xbox خواهد بود که در E3 امسال اعلام خواهد شد. اولین کد نویسی Lockhart ظاهرا بودجه گرا بوده و نسخه استاندارد کنسول است. در همین حال دومین کد نویسی Anaconda بسیار قدرتمند معادل Xbox One قوی تر از One S و One X تغییر یافته اند. انتظار می رود مایکروسافت در مورد برنامه هایش برای نسل بعدی در E3 2019 بحث کند اما مشخص نیست که آیا این شرکت در حال برنامه ریزی چیزی به اندازه یک علامت کامل (با قیمت ها، عناوین راه اندازی، و ویژگی های) و یا کوچکترها از آنچه می آید باشد.

گمانه زنی ها بر این اساس است که کنسول های نسل بعد با قیمت ارزانتر و تکنولوژی جدید در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این امر با آنچه Phil Spencer به GeekWire در رابطه با کنسول ها گفته، رسیده است. Spencer گفت: “این چیزی نیست که شما از آن پول به دست آورید. کسب و کار در داخل بازی ها و دسترسی به آن ها و محتوا در معرض این است به صورت کاملا اساسی این اتفاق رخ خواهد داد”. انتظار می رود کنسول نسل بعدی بعد از پاییز 2020 منتشر شود.

مایکروسافت سری Fable را با نام تجاری جدید به ارمغان می آورد

یک شایعه مربوط به Fable منتشر شده که  شرکت مایکروسافت قصد دارد یک عنوان جدید برای این بازی در نظر بگیرد. این اتفاق به شدت قابل رخ دادن می باشد همچنین این کمپانی کنسول جدید خود را نیز به نمایش خواهند گذاشت. از همین رو ما بی صبرانه منتظر این رویداد می باشیم. صنعت داخلی که گزارش کامل آن در NeoGAF خوانده می شود، می نویسد: “برخی بر این باورند که این در واقع Fable IV است، اما واقعیت این است که این یک شروع جدید برای سری بازی Fable است. این بازی در اواخر سال 2017 شروع به توسعه کرد و هم اکنون بیش از دو سال در حال توسعه می باشد. احتمالا این بازی را بار اول در سال 2021 مشاهده نماییم.

Brad Sams مدیر اجرایی Petri، کسی است که به خاطر شکستن رکوردش در اخبار مایکروسافت به طور قابل ملاحظه ای شناخته شد و او در توییتر خود تایید کرد که او یک بازی جدید Fable در آثار آینده شنیده است. او نمی داند آیا مایکروسافت قصد دارد در طی سال 2013 E3 بازی کند، اما آن را بسیار قابل قبول می داند. اگر به گزارش کامل NeoGAF اعتقاد داشته باشیم، چندین بازی برای کنسول Xbox دیگر را در E3 2019 خواهیم دید، از قبیل Gears 5 و Ori و Will of Wisps که قبلا اعلام شده است.

این نشان می دهد کمپانی مایکروسافت آماده است تا تمام بازی های استودیویی که در سال 2018 بدست آورده است را نشان دهد با شروع از The Ninja Theory، که گفته می شود یک بازی علمی تخیلی برای سال 2020 به نام Bleeding Edge را اعلام خواهد کرد.

Nintendo اعلام کرد یک Switch جدید در راه است

نینتندو قبلا تایید کرده است که تکرار سوئیچ جدید را در E3 اعلام نخواهد کرد، اما این بدان معنا نیست که شرکت در هفته های قبل از نمایش یا بلافاصله پس از آن حضور خود را نشان ندهد. بر خلاف سونی PS4 و مایکروسافت Xbox One، سوئیچ نینتندو هنوز هم نسبتا جوان است و پایان عمر آن نزدیک نیست. نینتندو سابقه طولانی در ساخت نسخه های متعدد سخت افزار خود دارد. به نظر می رسد که دو سال پس از انتشار سوئیچ نینتندو یک تکرار جدید (یا دو) از آخرین کنسول خود را در آثار دارد. در ماه March گذشته، Wall Street Journal گزارش داد که دو مدل سوئیچ جدید تا پایان سال 2019 منتشر خواهند شد. اولین نسخه ارزان تر و پایین تر خواهد شد در حالی که دومین تغییرات افزایش یافته با هدف بازیکنان “مشتاق” است.

تمامی منابع این حدس را زده اند که تا پایان سال 2019 نسخه جدید سوئیچ منتشر خواهد شد ولی هیچ گونه تایید رسمی هنوز وجود ندارد. نینتندو این صحبت ها را نه تایید و نه تکذیب کرد. البته دلایل کافی برای اینکه اثبات نماید امسال این دستگاه وارد می شود وجود خواهد داشت.

لطفا نظرات خود را درباره شایعات کنفرانس E3 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =