پاییز امسال بازی Surgeon Simulator (شبیه ساز جراحی) روانه بازار می شود.

نسخه Nintendo Swich بازی که با نام Surgeon Simulator CPR شناخته می شود، در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد و دارای ویژگی های جدیدی است.

پنج سال از اولین باری که استودیو Bossa ما را در کنار میز جراحی قرار داد گذشته (بازی Surgeo Simulator اولین بار در سال 2013 در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و کمی بعد در یوتیوب به محبوبیت دست یافت) و حالا بازی شبیه ساز جراحی همراه با چالش های متفاوت و ویژگی های چالش برانگیز برای کنسول Nintendo Swich روانه بازار خواهد شد. بازی Surgeon Simulator تمام ویژگی های نسخه اصلی بازی را در خود گنجانده است.

CPR شامل کنترل های حرکتی و HD Rumble می باشد. شما در بازی قادر خواهید بود تمام عمل های اصلی در بدن انسان از جمله پیوند چشم، جراحی دهان، همه و همه را انجام دهید. شما همچنین می توانید در این بازی به عمل های جراحی و کالبد شکافی های موجود در فیلم Alien Autopsy نیز بپردازید.

بازی CPR شامل بخش Co-op نیز می باشد. که موجب جذاب شدن عمل های جراحی در حین بازی می شود.

 شما در بازی Surgeon Simulator می توانید در نقش یک پزشک حرفه ای بازی کنید که در جراحی ها قصد دارد جان بیماران را نجات دهد. امکانات و ابزارهای مختلف در اختیار شما قرار می گیرد تا وظیفه خود را به درستی انجام دهید. کارهایی نظیر پاسنمان، جراحی قسمت های مختلف بدن، تزریق ها و اتصال سرم از سری کارهایی است که کاربران قادر به انجام آن هستند و نکته جالب بازی این می باشد که شما در حین بازی می توانید بیمار خود را از دست داده و یا به قتل برسانید. این بازی بسیار حساس است و کوچکترین اشتباه شما در جراحی باعث مرگ بیمار می گردد.

در حالی که ما تاریخ دقیق عرضه بازی Surgeon Simulator CPR را نمی دانیم اما می دانیم این بازی در فصل پاییز عرضه می شود. بازی Surgeon Simulator در حال حاضر برای پلتفرم iOS ،pc و ps4 در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =