Neil Druckmann مدیر اجرایی بازی The Last of Us Part 2 در مورد همکاری Ellie با همراه ناشناخته ای در بازی خبر می دهد.

بازی The Last of Us Part 2 بر روی پلتفرم ps4 به صورت انحصاری عرضه خواهد شد.

در کنفرانس E3 2018 شرکت سونی اطلاعات کمی در مورد بازی The Last of Us Part 2 در اختیار عموم قرار داد.

Neil Druckmann در طی مصاحبه ای با کمپانی Buzzfeed اعلام کرد: الی در این بازی مطمئنا یک همدم شبیه به Joel در نسخه اول بازی دارد. ولی ما از هویت اصلی آن بی اطلاع هستیم. شخصیت Ellie با همراهش کامل می شود. Ellie کاراکتر قدیمی و اصلی این بازی است و کنترل NPC را در دست خواهد داشت. در این بازی NPC همراه شما خواهد بود (حتی اگر در Trailer نشان نداده باشند).

Druckmann می گوید کمپانی Naughty Dog در تلاش است که کاراکتری را خلق کند که بتوان از طریق آن مانند نسخه گذشته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.

نسخه نمایشی در نمایشگاه E3 2018 هیچ گونه ارتباطی بین Ellie و NPC نشان نداد. زیرا او مشغول جنگیدن با گروهی از مردم بود. با این حال، فیلم های کوتاهی وجود دارد که شخصیت هایی مانند Mina و Jessie را به معرض نمایش می گذارد. آیا یکی از این شخصیت ها می تواند همراه Ellie در بازی باشد؟

توضیحات سازندگان The Last of Us 2 بیش‌تر روی مبارزات متمرکز بود و به همین دلیل، آن‌ها کمی هم در مورد آزادی ‌عمل در مبارزات توضیح دادند. بر این اساس، مبارزات بازی روند از پیش تعیین‌ شده‌ای ندارد و ممکن است بسته به تصمیم‌ های بازیکن، هر گیمر اتفاقات مختلفی را درمبارزات تجربه کند.

بازی The Last of Us Part 2 حتی قبل از عرضه‌اش به بازار هم توانسته تحسین‌ های بسیاری را بدست آورد. این بازی بیشتر به واسطه شخصیت‌هایش، گرافیک منحصر به فرد و گیم‌ پلی هیجانی‌اش تحسین شده است.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخی نامعلوم به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 عرضه خواهد شد.

خرید بازی The Last of Us Remastered برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =